تاریخ انتشار۲۲ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۵۹
کد مطلب : 299048

​تاکید آیت الله نوری همدانی بر بازپس‌گیری شهر قدس از رژیم صهیونیستی

آیت الله نوری همدانی با اشاره به حکم قرآن کریم در مورد یهودیان گفت: ما باید شهر قدس را از رژیم صهیونیستی پس بگیریم، وگرنه این قوم ذلیل بر ما غالب می شوند و این مایه ننگ ما خواهد بود.
​تاکید آیت الله نوری همدانی بر بازپس‌گیری شهر قدس از رژیم صهیونیستی
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، آیت الله حسین نوری همدانی امروز(چهارشنبه) در انتهای درس خارج فقه خود در مسجد اعظم قم، سالروز ورود حضرت معصومه(س) به قم را گرامی داشت و با اشاره به اینکه هجرت فرزندان امام موسی بن جعفر(ع) به ایران در جهت تقویت و نشر دین اسلام بوده است، خاطرنشان کرد: ما باید این نعمت پروردگار را پاس بداریم و مجاورت حضرت معصومه(س) را توفیق الهی بدانیم.
 
این مرجع تقلید در بخش دیگری از سخنان خود، به مسأله قدس اشاره کرد و ابراز داشت: در سه جای قرآن آمده است که مسکنت و ذلت برای یهود و صهیونیسم است، آیه ۶۱ سوره بقره می فرماید:«وَ إِذْ قُلْتُمْ یا مُوسی‏ لَنْ نَصْبِرَ عَلی‏ طَعامٍ واحِدٍ فَادْعُ لَنا رَبَّکَ یُخْرِجْ لَنا مِمَّا تُنْبِتُ الْأَرْضُ مِنْ بَقْلِها وَ قِثَّائِها وَ فُومِها وَ عَدَسِها وَ بَصَلِها قالَ أَتَسْتَبْدِلُونَ الَّذی هُوَ أَدْنی‏ بِالَّذی هُوَ خَیْرٌ اهْبِطُوا مِصْراً فَإِنَّ لَکُمْ ما سَأَلْتُمْ وَ ضُرِبَتْ عَلَیْهِمُ الذِّلَّهُ وَ الْمَسْکَنَهُ وَ باؤُ بِغَضَبٍ مِنَ اللَّهِ».
 
این مرجع تقلید تصریح کرد: حال، مردمی که مورد غضب و ذلت و مسکنت خداوند هستند آمده اند و قدس را می خواهند در اختیار بگیرند؛ بنابراین مایه ننگ ما است اگر بخواهیم در مقابل گروهی که مورد غضب خداوند هستند، ذلیل باشیم. لذا بر ماست که شهر قدس را از دست آنها پس بگیریم که در غیر این صورت، ذلیلان بر ما غالب می شوند، و این برای ما ننگ است.
https://taghribnews.com/vdcjxhe8ouqehyz.fsfu.html
مرجع : شفقنا
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی