تاریخ انتشار۱۴ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۰۹
کد مطلب : 297347
//ویژه کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی//(91)

کنفرانس وحدت ضرورتی مهم برای تحکیم وحدت بین امت اسلامی است/امیدواریم سعودی ها و اماراتی ها در خصوص یمن سرعقل بیایند

مشاور عالی رهبر معظم انقلاب گفت: امروز وحدت مهمترین مبحث برای تعالی و عزت جهان اسلام است و برگزاری اینچنین کنفرانس هایی نیز در این مسیر بسیار حایز اهمیت است.
کنفرانس وحدت ضرورتی مهم برای تحکیم وحدت بین امت اسلامی است/امیدواریم سعودی ها و اماراتی ها در خصوص یمن سرعقل بیایند
سرلشکر یحیی رحیم صفوی در حاشیه برگزاری کنفرانس وحدت در گفت و گو با خبرنگار تقریب اظهار کرد: جهان اسلام بیش از هر زمانی به وحدت نیازمند است و این مهم باید با نقش آفرینی نخبگان و اندیشمندان مسلمان محقق شود.

وی افزود: امیدواریم برخی حکام در کشورهای اسلامی منطقه به جای پیروی و عملیاتی کردن برنامه های دشمنان اسلام به فکر تقویت وحدت و انسجام بین امت اسلامی باشند.

مشاور عالی رهبر معظم انقلاب در بخشی دیگر از سخنان خود به جنایات رژیم سعودی علیه مردم مظلوم یمن اشاره کرد و گفت: اگر نگاهی به تاریخ یک قرن اخیر یمن بیاندازیم در سال 1923 میلادی شاهد هجموم نیروهای نظامی جمال عبدالناصر به یمن بودیم که از 60 هزار نیروی مهاجم آن ها تنها هفت هزار نفر زنده از یمن خارج شدند و این امر نشان دهنده روحیه مقاومت و ظلم ستیرانه مردم این کشور در برابر زورگویان است.

سرلشکر رحیم صفوی خاطرنشان کرد: سازمان ملل باید این هجوم وحشیانه آل سعود علیه مردم مظلوم وستم دیده یمن را محکوم کند و کمک رسانی ها به کودکان و مردم مظلوم یمن را تسهیل نماید.

وی افزود: امیدواریم سعودی ها و اماراتی ها سرعقل بیایند و دست از ظلم و تعدی علیه مردم مظلوم و مسلمان یمن بردارند و بیش از این برای تحقق اهداف دشمنان اسلام تلاش نکنند.

مشاور عالی رهبر معظم انقلاب در پایان سخنان خود از برگزارکنندگان کنفرانس وحدت و زمینه سازی برای حضور گسترده علما و اندیشمندان کشورهای مختلف اسلامی در این کنفرانس تقدیر کرد و ابراز امیدواری کرد که این کنفرانس زمینه ساز تقویت پایه های وحدت در بین امت اسلامی شود.
https://taghribnews.com/vdcjxae8auqehtz.fsfu.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی