تاریخ انتشار۲۵ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۳۴
کد مطلب : 262840
مفتی اهل سنت عراق:

برخی کشورها پشت پرده حوادث عراق هستند و می خواهند آن را دچار بحران کنند

هیئتی از روحانیون شیعه، سنی و مسیحی هندی که برای مشارکت در همایش بین المللی رسانه به آستان مقدس حسینی مشرف شده بودند، در سفر به بغداد با شیخ مهدی الصمیدعی مفتی اهل سنت عراق و دکتر حسن صهیل عضو شورای عالی مجمع فقهی عراق دیدار کردند.
برخی کشورها  پشت پرده حوادث عراق هستند و می خواهند آن را دچار بحران کنند
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، شیخ الصمیدعی در این دیدار گفت: ما امروز از دیدار شما خوشوقت شدیم و این فرصت خوبی است تا از وحدت ملت عراق که از کشور خود دفاع می کند مطلع شوید.
 
وی افزود: برخی رسانه ها هستند که وضعیت عراق را به صورت نا به سامان جلوه می دهند و اخباری مخالف با آنچه در این کشور می گذرد بازتاب می دهند.
 
مفتی اهل سنت عراق تاکید کرد: برخی کشورها پشت پرده حوادث عراق هستند و می خواهند یکبار با فتنه انگیزی میان طایفه ها و اقشار مختلف عراق و بار دیگر با فرستادن داعش به داخل عراق، امنیت و استقرار این کشور را به هم بزنند و اوضاعی نا به سامان و بحرانی از عراق به نمایش بگذارند، اما با وحدت تمام قومیت ها و طایفه های ملت عراق، توطئه ها و برنامه های دشمنان به شکست انجامید و ناکام ماند.
 
دکتر حسن صهیل نیز با اشاره به اینکه داعش هیچ ارتباط و وجه اشتراکی با اسلام ندارد و اسلام از آن بریء است، گفت: هدف داعش ویرانی عراق، غارت منابع آن و فتنه انگیزی در بین ملت عراق است.
 
 
https://taghribnews.com/vdcjx8e8yuqemoz.fsfu.html
مرجع : حوزه
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی