تاریخ انتشار۳ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۱۰
کد مطلب : 272740

روز قدس، برای طرح جهانی مسئله فلسطین بسیار مؤثر واقع شده است

عالم بزرگ پاکستانی با بیان اینکه، روز جهانی قدس، توطئه های آمریکایی و صهیونیستی را در سرکوبی و بی توجهی به مسئله فلسطین ناکام گذاشته است، تأکید کرد: این روز تأثیرات بسیار مثبت و خوبی برای معرفی فلسطین در سطح جهانی داشته است.
روز قدس، برای طرح جهانی مسئله فلسطین بسیار مؤثر واقع شده است
علامه "عباس کمیلی" از علمای برجسته پاکستان در گفتگو با خبرنگار تقریب در مورد روز قدس گفت: تمام جهانیان به فرمان امام خمینی (ره) درباره روز قدس لبیک گفته اند و اینک در سراسر دنیا، اجتماعات گسترده ای برای روز جهانی قدس در روز جمعه الوداع برگزار می شود.

وی خاطر نشان کرد: آمریکا، رژیم اشغالگر صهیونیستی و هم پیمانانشان تمام تلاششان را کردند تا وانمود کنند این روز، صرفا اعتراض یک مذهب است، اما به هیچ وجه این گونه نیست و روز جهانی قدس برای طرح مسئله  فلسطین در سطح جهانی بسیار مثبت و مؤثر واقع شده است.

وی ادامه داد: روز جهانی قدس، توطئه های آمریکایی و صهیونیستی را در سرکوبی و بی توجهی به مسئله فلسطین ناکام گذاشته و تأثیرات آن همانگونه به سرعت در حال فراگیر شدن است که اسرائیل با ساخت دیوار حائل به دور خود در حال محدود شدن است.

علامه کمیلی افزود: دیگر آن زمان که توطئه ها برای سرکوب کردن و بی اهمیت کردن مسئله فلسطین موفق بود، به پایان رسیده است؛ اکنون بدون شک مشکلات فلسطین در حال برطرف شدن است و آزادی بیت المقدس و تمام فلسطین اشغالی نزدیک است.

وی تأکید کرد: حکمرانان مسلمان و عرب خودشان آزاد نیستند و صرفا بر مردم مسلمان حکومت می کنند، نقش برخی از کشورهای عربی بسیار تأسف آور است، چرا که آنها هیچ تصمیمی بر خلاف خوشایند آمریکا و اسرائیل نمی گیرند.

علامه عباس کمیلی خاطر نشان کرد: این دیگران و قدرتهای بزرگ جهان بودند که تمام مشکلات مسلمانان و جنگ میان کشورهای اسلامی را به وجود آوردند، بنابراین برای ایجاد اتحاد در کشورهای اسلامی، حمکرانهای این کشورها باید  مسلمان واقعی باشند و خیر و منفعت کشورهای اسلامی و مسلمانان را در نظر بگیرند، نه اینکه به ساز قدرتهای بزرگ و دشمنان اسلام برقصند.

وی ادامه داد:از همه  اینها خجالت آورتر این است که عربستان سعودی با رژیم صهیونیستی بهترین روابط را دارد و همین امر این تصور عمومی را به وجود می آورد که حکمرانان مسلمان نه برای منافع مسلمانان، بلکه برای منافع مخالفان اسلام کار می کنند.
 
 
https://taghribnews.com/vdcjx8e8yuqeaaz.fsfu.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی