تاریخ انتشار۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۰۳
کد مطلب : 190417
حجت الاسلام والمسلمین محمد محمدی‌گلپایگانی؛

«آل‌سعود» به‌ «آل‌سقوط» تبدیل می‌شود

رئیس دفتر مقام معظم رهبری با بیان اینکه با عنایت پروردگار به‌زودی «آل‌سعود» به‌ «آل‌سقوط» تبدیل می‌شود، تاکید کرد: مردم بی‌گناه یمن امروز زیر بمباران عربستان جان می‌دهند و قربانی زیاده‌خواهی آل سعود می‌شوند.
«آل‌سعود» به‌ «آل‌سقوط» تبدیل می‌شود


به گزارش خبرگزاری تقریب (تنا) حجت الاسلام والمسلمین محمد محمدی‌گلپایگانی ظهر امروز در مراسم عمامه گذاری طلاب حوزه علمیه امام خمینی(ره) گلپایگان، با تبریک میلاد امام علی(ع) اظهارداشت: تقارن میلاد مولود کعبه را با مراسم عمامه گذاری 15 طلبه مدرسه علمیه امام خمینی(ره) به فال نیک می گیریم.

وی با اشاره به سخنان رهبرمعظم انقلاب در ابتدای سال جدید افزود: ایشان فرمودند که امروز بزرگترین معروف حفظ نظام جمهوری اسلامی و بدترین منکر مخالفت با نظام اسلامی است، ایشان با این جمله باب جدیدی را برای تحقیق و پژوهش علماء باز کردند.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری تصریح کرد: امروز برخی فکر می کنند نهی از منکر تنها نهی کردن افراد بدحجاب در خیابان است و البته که این کار بسیار مهمی است اما باید بدانیم بزرگترین منکر مخالفت با نظام اسلامی است.

وی با اشاره به شرایط ناگوار کشورهای منطقه همانند عراق، یمن و سوریه تصریح کرد: اگر کشور ما امروز در میان این دریای آتش در امنیت، آرامش و عزت هم چنان پابرجاست، به برکت وجود «ولایت فقیه» است.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری با اشاره به اوضاع کنونی یمن بیان کرد: مردم بی‌گناه یمن امروز زیر بمباران عربستان جان می‌دهند و قربانی زیاده  خواهی آل سعود می‌شوند، قطعاً با عنایت پروردگار به‌زودی «آل‌سعود» به‌ «آل‌سقوط» تبدیل می‌شود.

وی افزود: امروز آموزش طلاب و روحانیون نیاز قطعی نظام مقدس ما است زیرا با تقاضاهای مختلف از اقصی نقاط دنیا برای اعزام روحانی و مبلغ مواجه هستیم؛ با انقلاب اسلامی آوازه ای در دنیا بلند کردیم که باید از آن دفاع کنیم و بدانیم که مردم دنیا امروز تشنه اسلام واقعی هستند و باید دین الهی از طریق علمای دینی به آن‌ها معرفی شود.

 
https://taghribnews.com/vdcjvyevauqehxz.fsfu.html
مرجع : تسنیم
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی