تاریخ انتشار۱۴ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۲۲
کد مطلب : 270319

برگزاری مراسم سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی در هند

مراسم بیست و هشتمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی شب گذشته و امروز در شهرهای مختلف هند برگزار شد.
برگزاری مراسم سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی در هند
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، در این مراسم که با حضور ایرانیان مقیم، دانشجویان و علاقه مندان بنیانگذار جمهوری اسلامی برگزار شد، یاد و خاطره رهبر فقید جمهوری اسلامی ایران گرامی داشته شد.

تعدادی از دانشجویان ایرانی مشغول به تحصیل در شهر چنای و بنگلور در جنوب هند نیز شنبه شب با برگزاری آئینی اندیشه های تابناک بنیانگذار جهموری اسلامی را مرور کردند و بر ادامه راه ایشان تاکید کردند.

همچنین مراسم بیست وهشتمین سالگرد ارتحال امام در سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در حیدرآباد شنبه شب با حضورگسترده شخصیت های فرهنگی، علما، دانشجویان و ایرانیان مقیم این شهر در سرکنسولگری جمهوری اسلامی برگزار شد.

در این آئین تعدادی از اندیشمندان و صاحبنظران به گوشه هایی از زندگانی ، مبارزات و تاثیر انقلاب اسلامی ایران به رهبری حضرت امام خمینی (ره) برکشورهای دیگر پرداختند.

مراسم بیست و هشتمین سالگرد حضرت امام خمینی (ره) در شهرهای کشمیر ، له ،کارگیل و سرینگر در شمال هند نیز با شرکت شخصیت های برجسته فرهنگی ،علما و عاشقان بنیانگذار جمهوری اسلامی برپا شد.
https://taghribnews.com/vdcjvye8huqeatz.fsfu.html
مرجع : ایرنا
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی