تاریخ انتشار۲۷ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۲۷
کد مطلب : 271813

300هزار فلسطینی نماز جمعه را در مسجدالاقصی اقامه کردند/درگیری خونین فلسطینیان با نظامیان صهیونیست در رام الله

سومین نماز جمعه ماه مبارک رمضان با حضور صدها هزار فلسطینی در مسجدالاقصی اقامه شد.
300هزار فلسطینی نماز جمعه را در مسجدالاقصی اقامه کردند/درگیری خونین فلسطینیان با نظامیان صهیونیست در رام الله
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، اداره اوقاف اسلامی در قدس اشغالی اعلام کرد که بیش از 300 هزار فلسطینی روز گذشته، در سومین نماز جمعه ماه مبارک رمضان در مسجدالاقصی شرکت کردند.

از صبح جمعه ده‌ها هزار فلسطینی از استان‌های مختلف کرانه باختری و قدس اشغالی و سرزمین‌های اشغالی سال 1948 میلادی، تلاش کردند برای شرکت در سومین نماز جمعه ماه مبارک رمضان، خود را به مسجدالاقصی در قدس اشغالی برسانند.

این در حالی است که رژیم صهیونیستی از ابتدای ماه مبارک رمضان تدابیر امنیتی شدیدی برای ورود به مسجدالاقصی وضع کرده‌ است.

هزاران نفر از نیروهای پلیس و ارتش رژیم صهیونیستی، از دقایق نخست صبح  جمعه در قدس و خیابان‌ها و جاده‌های منتهی به شهرک قدیمی مستقر شده و تدابیر امنیتی شدیدی برای ورود به قدس وضع کردند؛ پلیس فلسطین نیز به منظور تسهیل عبور نمازگزاران، ده‌ها نفر از نیروهای خود را در نزدیکی موانع منتهی به شهر قدس مستقر کرد.

خبر دیگر اینکه، نظامیان صهیونیست مستقر در پست بازرسی قلندیا واقع در جنوب رام الله، روز جمعه جوانان فلسطینی را از عزیمت به شهر قدس برای اقامه نماز جمعه در مسجد مبارک الاقصی منع کردند؛ در پی این اقدام ظالمانه درگیری هایی میان این جوانان و نیروهای ارتش صهیونیستی رخ داد.

نظامیان اسرائیلی به سوی این جوانان گلوله های جنگی و گاز اشک آور شلیلک کردند که در پی این تجاوزات، شماری از شهروندان فلسطینی مجروح و شماری دیگر هم دچار حالت خفگی شدند.

نیروهای ارتش رژیم اشغالگر صهیونیستی، در  این درگیری ها شماری از جوانان فلسطینی را بازداشت کردند.
 
https://taghribnews.com/vdcjvve8tuqeaoz.fsfu.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی