تاریخ انتشار۱۰ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۱۵
کد مطلب : 196817

روزه داری معلمان غیرمسلمان انگلیس

چهار معلم غیرمسلمان انگلیسی اعلام کردند قصد دارند جمعه آینده برای همراهی با دانش آموزان مسلمان خود و کمک به افراد بی بضاعت، روزه بگیرند. این درحالی است که در آستانه شروع ماه مبارک رمضان برخی مدیران مدارس در انگلیس اعلام کرده بودند که دانش آموزان مسلمان حق روزه داری ندارند.
روزه داری معلمان غیرمسلمان انگلیس
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، چهار معلم انگلیسی اعلام کردند برای آگاه سازی شهروندان انگلیسی در مورد دین اسلام، کمک به نیازمندان و همراهی با دانش آموزان مسلمان خود، جمعه 12 تیر از خوردن و آشامیدن در طول روز پرهیز می کنند.
 
این معلمان اظهار داشتند که به هنگام افطار روزجمعه به مسجد محل خواهند رفت و 400 وعده افطاری را بین نیازمندان تقسیم خواهند کرد.
 
اندور بودجین، یکی از این معلمان گفت: ما این کار را برای نزدیکی به دانش آموزان مسلمان خود و جمع آوری کمک های مردمی برای خانواده های نیازمند انجام می دهیم؛ بدین ترتیب همبستگی خود را با اقلیت مسلمان منطقه خود نشان خواهیم داد.
 
وی افزود: اکثر دانش آموزان ما از خاورمیانه هستند و ما می بینیم که اینها تمام تلاش خود را برای روزه داری در ماه رمضان به کار می بندند، لذا ما نیز می خواهیم مانند آنان روزه دار باشیم.
 
این معلم غیرمسلمان انگلیسی خاطرنشان کرد: ما می خواهیم به مردم انگلیس نشان دهیم که مسلمانان چیزی برای ترساندن دیگران ندارند. ما تلاش می کنیم مسلمانان و غیرمسلمانان را به یکدیگر نزدیکتر کنیم زیرا این کار برای همه جامعه سودمند است.


این درحالی است که در آستانه شروع ماه مبارک رمضان برخی مدیران مدارس در انگلیس اعلام کرده بودند که دانش آموزان مسلمان حق روزه داری ندارند.
https://taghribnews.com/vdcjvmevauqehoz.fsfu.html
مرجع : IINA
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی