تاریخ انتشار۵ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۴۹
کد مطلب : 246118
نماینده جنبش حماس:

انتفاضه قدس محاسبات صهیونیست ها را به هم ریخته است

نماینده جنبش مقاومت اسلامی (حماس) در پارلمان فلسطین تاکید کرد: انتفاضه قدس در دومین سال فعالیت خود، محاسبات صهیونیست ها و باندهای شهرک نشینان را به هم ریخته است.
انتفاضه قدس محاسبات صهیونیست ها را به هم ریخته است
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، «سمیرحلایقه» نماینده جنبش مقاومت اسلامی (حماس) در پارلمان فلسطین، در گفت وگو با ایرنا تاکید کرد: ملت فلسطین دیگر به دولت های عربی و جامعه جهانی اعتماد ندارد و تصمیم خود را برای مقاومت و دفاع از خود و فلسطین و مقدسات آن حتی اگر تنها باشد، گرفته است.
 
حلایقه خاطرنشان کرد: اکنون در یک سوی معادله نبرد، ارتش رژیم اشغالگر صهیونیستی و در سوی دیگر ملت بی دفاع فلسطین قرار دارد که درصدد آزاسازی سرزمین خود است.
 
وی افزود: ملت فلسطین از دروغگویی ها و فریبکاری دولت های که درصدد عادی سازی روابط خود با رژیم صهیونیستی و تشکیل انتلاف با آن هستند، خسته شده و تصمیم گرفته اند به تنهایی و با شیوه هایی که خود تشخیص می دهند به مقاومت و نبرد با رژیم صهیونیستی ادامه دهند.
 
نماینده حماس درپارلمان فلسطین خاطرنشان کرد: کشتار مردم فلسطینی به ویژه کودکان در ایست و بازرسی ها به وسیله ارتش صهیونیستی نشان می دهد که انتفاضه قدس در دومین سال فعالیت خود تا چه حد محاسبات صهیونیست ها و باندهای شهرک نشینان را به هم ریخته است.
 
حلایقه تصریح کرد: مبارزات جوانان فلسطین همه توطئه ها و دسیسه های رژیم صهیونیستی را ناکام گذاشته است اما متاسفانه برخی ترسوها و کسانی که فلسطین را تنها گذاشته اند، مدام از تمام شدن انتفاضه سخن می گویند.
 
وی گفت: اکنون برکسی پوشیده نیست که رژیم صهیونیستی با وجود جنایت های فراوان و در پیش گرفتن سیاست های نژادپرستانه نتوانسته است انتفاضه مردم فلسطین را شکست دهد و حتی بسیاری از کارشناسان و مسئولان صهیونیست بر این ارزیابی اذعان دارند.
 
عضو جنبش حماس افزود: اصرار جوانان فلسطین بر ادامه عملیات فداکارانه علیه ارتش رژیم صهیونیستی و شهرک نشینان صهیونیست به خودی خود شکستی برای رژیم صهیونیستی است و این رژیم قادر نبوده و نخواهد بود ملت فلسطین را به شکست و تسلیم در برابرعمل انجام شده وادار کند.
 
حلایقه تاکید کرد: آزادگان فلسطینی به دنیا ثابت کردند که عزم خود را برای رهایی از اشغالگری و رسیدن به آزادی و استقلال جزم کرده اند و اهمیتی به ناچیز بودن کمک ها و توطئه های روزافزون برخی کشورهای عربی و جهان علیه فلسطین نمی دهند.
 
وی در ادامه خاطرنشان کرد: حمله های روزافزون رژیم صهیونیستی علیه شهرهای فلسطینی بویژه الخلیل در کرانه باختری اتفاق گذرایی نیست و درچارچوب ضربه زدن به این شهر تاریخی است که از حیث نماد دینی بعد از قدس در جایگاه دوم قرار می گیرد.
 
نماینده حماس در پارلمان فلسطین تصریح کرد: کاملا پیداست که صهیونیست ها با حمله به الخلیل و تحت فشار گذاشتن مردم، قصد انتقام گیری از این شهر مقاوم را دارند.
 
حلایقه گفت: شهروندان فلسطینی ساکن الخلیل به ویژه در مناطق قدیمی شهر، در مبارزه با شهرک نشینان صهیونیست رفتار متفاوتی از خود بروز می دهند، اگرچه صهیونیست ها با عربده کشی، قلدری و زور مردم را آزار می دهند اما اهالی الخلیل با اراده قوی خود بر روی خاک سرزمینشان ثابت قدم ایستاده اند و مقاومت می کنند.
 
وی تاکید کرد: افزایش تعداد شهدا در الخلیل پیام مهمی به رژیم غاصب صهیونیستی است مبنی بر اینکه این شهر مانند دیگر شهرها و روستاهای فلسطین تسلیم اشغالگران نخواهد شد و در مقابل درد و رنج ها سکوت نخواهد کرد.
 
نماینده حماس در پارلمان فلسطین خاطرنشان کرد: قهرمانان فلسطین با همه توان با هرگونه حمله و تجاوزی مقابله می کنند و نفرت خود را از رژیم صهیونیستی ابراز می دارند.
 
https://taghribnews.com/vdcjvme8ouqexvz.fsfu.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی