تاریخ انتشار۲۵ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۹:۴۴
کد مطلب : 205311

تأکید ظریف بر نقش مهم چین در مذاکرات هسته ای

وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار با نخست وزیر چین، بر نقش مهم این کشور در مذاکرات هسته ای ایران تأکید کرد و گفت: بعد از اجرای برجام امکان گسترش روابط ما با چین، بیش از گذشته فراهم می‌شود.
تأکید ظریف بر نقش مهم چین در مذاکرات هسته ای
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، "محمدجواد ظریف" در ادامه سفر به چین در محل کنگره ملی خلق چین با "لی کچیانگ" نخست ‌وزیر این کشور دیدارکرد.

وزیرامورخارجه با تشکر از مهمان‌نوازی چین گفت: روابط ایران و چین روابط بسیار عمیق و راهبردی است و من حامل سلام‌ های بسیار گرم جناب آقای جهانگیری معاون اول رئیس جمهور ایران به نخست‌ وزیر هستم.

وی همچنین با تشکر از نقش مثبت چین در مذاکرات هسته‌ای، گفت: امیدواریم که در جریان اجرای برجام این نقش مثبت ادامه پیدا کند، بعد از اجرای برجام امکان گسترش روابط ما با چین به عنوان یک شریک راهبردی بیشاز گذشته فراهم می‌شود.

نخست‌وزیر چین هم با استقبال از سفر ظریف به این کشور شرق آسیا گفت: ما هم خوشحالیم که توافق جامع هسته‌ای حاصل شد و این توافق برای ایجاد ثبات بیشتر در منطقه خاورمیانه و همچنین حل مسائل بین‌المللی نقش مهمی دارد.

وی با ابراز امیدواری برای اجرای کامل توافق هسته‌ای افزود: چین به نقش مهم خود در اجرای این توافق ادامه می‌دهد، چرا که اجرای کامل این توافق به تمام طرف‌ها کمک می‌کند.
 
https://taghribnews.com/vdcjvie8vuqeytz.fsfu.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی