تاریخ انتشار۶ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۵۳
کد مطلب : 192910

انتقاد جهاد اسلامی فلسطين از نقش منفی اعراب

عضو برجسته جنبش جهاداسلامی فلسطین: از زمان تاسیس اتحادیه عرب در قرن گذشته، توافقنامه دفاع مشترک عربی علیه رژیم صهیونیستی به اجرا درنیامد و مسوولان رسمی کشورهای عربی نیازی به دفاع در برابر این رژیم یا حمله به آن، نمی دیدند.
انتقاد جهاد اسلامی فلسطين از نقش منفی اعراب
به گزارش خبرگزاری تقريب(تنا)، خالدالبطش از رهبران جهاد اسلامی گفت: نيروی نظامی مشترك عربی نباید به بازویی برای دخالت آمریکا در منطقه تبدیل و عهده دار اجرای توطئه ای شود که آمریکا آن را سامان داده است.
 
به گفته بطش، اگر این نیروی مشترک با فلسطین، آرمان های آن و دفاع از آن بیگانه باشد، به بخشی از بحران تبدیل می شود که به جای برطرف کردن ظلم و ستم از ملت های منطقه، ابزار ظلم خواهد بود.
 
بطش افزود: از سال 1948 و اشغال فلسطین و تشکیل رژیم صهیونیستی در سرزمین های فلسطینی و اخراج ساکنان آن، ملت فلسطین از نتایج شکستی که فقط هنر ارتش های عربی بود، رنج می برد.
 
وي تصريح كرد: ملت فلسطین امید خود را به خدا و مجاهدانی که تلاش می کنند خلا حضور کشورهای عربی و اسلامی را در صحنه و مساله فلسطین، پرکنند، ازدست نداده اند و به وظیفه ملی و اسلامی خود برای زنده نگهداشتن موضوع فلسطین، عمل می کند.
 
عضو برجسته جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت: از زمان تاسیس اتحادیه عرب در قرن گذشته، توافقنامه دفاع مشترک عربی علیه رژیم صهیونیستی به اجرا درنیامد و مسوولان رسمی کشورهای عربی نیازی به دفاع در برابر این رژیم یا حمله به آن، نمی دیدند.
 
بطش افزود: اکنون که با تغییر وضع، عربها دوباره به فکر تشکیل نیروی مشترک افتاده اند، باید پرسید آیا هنوز براساس اصول تاسیس اتحادیه عرب، این کشورها، رژیم صهیونیستی را دشمن اصلی خود می دانند؟
 
 
https://taghribnews.com/vdcjv8evyuqehhz.fsfu.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی