تاریخ انتشار۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۱۲
کد مطلب : 230737

اسد پیروز جنگ است

تنا
روزنامه نگار مشهور آمریکایی با اشاره به ادامه حمایت آمریکا و عربستان از گروه های مسلح در سوریه، تأکید کرد که ارتش و رئیس جمهور سوریه در جنگ پیروز خواهند شد.
اسد پیروز جنگ است
سیمور هرش به سایت خبری "العهد" گفت: دولت اوباما همچنان بر رفتن بشار اسد رئیس جمهور سوریه تأکید می‌کند، درحالیکه همه نشانه ها حاکی است که ارتش سوریه با کمک روسیه، ایران و حزب الله در این جنگ پیروز می شود و بشار اسد در قدرت باقی می‌ماند.به گزارش العالم، وی افزود: اوباما همچنان به صورتی رفتار می‌کند که گویا فرصتی واقعی برای مجبور کردن بشار اسد به ترک قدرت وجود دارد و این حرف پوچی است.
هرش در پاسخ به سؤالی درخصوص ادامۀ حمایت عربستان سعودی از گروه‌های افراطی در سوریه گفت، هیچ نشانه‌ای وجود ندارد که ثابت کند دولت اوباما عربستان سعودی را برای توقف حمایت از گروه‌های "میانه رو" در سوریه تحت فشار قرار می‌دهد. درحالیکه در سوریه گروه میانه‌رو وجود ندارد. در مقابل سیاست آمریکا درحمایت از مخالفان شورشی همچنان ادامه دارد.
هرش درخصوص کمک مالی عربستان به پاکستان به دلیل نگرانی از افشاگری بن لادن، گفت: پس از حوادث 11 سپتامبر دولت عربستان میلیونها دلار به مسؤولان نظامی پاکستان پول داد تا مانع دستگیری و بازجویی بن لادن شوند.
https://taghribnews.com/vdcjtye8auqetaz.fsfu.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی