>> ​شیخ نعیم قاسم: جلوی نفوذ تکفیری‌ها را گرفته ايم | خبرگزاری تقریب (TNA)
تاریخ انتشار۲۱ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۴۰
کد مطلب : 214537

​شیخ نعیم قاسم: جلوی نفوذ تکفیری‌ها را گرفته ايم

معاون دبیرکل حزب الله لبنان مبارزه مقاومت با تکفیری ها را در راستای تامین منافع لبنان و جلوگیری از نفوذ ویرانگر آنها به این کشور دانست.
​شیخ نعیم قاسم: جلوی نفوذ تکفیری‌ها را گرفته ايم
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا) به نقل از العالم، شیخ نعیم قاسم معاون دبیرکل حزب الله لبنان در مراسمی در حسینیه البرجاوی، به تلاش حزب الله برای پاسداری از لبنان و پایه ریزی کشوری قوی و نیرومند، پیروزی حزب الله و بیرون راندن رژیم صهیونیستی از لبنان اشاره کرد و گفت: درحالی که غرب با همه روابط سیاسی و بین المللی و وعده ها نتوانست اسرائیل را از یک وجب از خاک لبنان خارج کند، مقاومت لبنان توانست اسرائیل را از همه خاک لبنان به جز بخشی اندکی از کشتزارهای شبعا و تپه های کفر شوبا بیرون راند.

شیخ نعیم قاسم به مبارزه حزب الله با تروریست های تکفیری در سوریه اشاره کرد و گفت: طرح تکفیری ها کشتن همه کسانی است که با آنها مخالفت می کنند و می خواهند حیات بشری را از روی زمین از بین ببرند. اینها می خواهند خواست خود را با قتل و سلاح و ویرانی بر دیگران تحمیل کنند. ما نمی پذیریم که آنها خواسته خود را برما تحمیل کنند لذا با آنها مبارزه کرده ایم.

وی تاکید کرد: ما برای دفاع از خود و پاسداری از کشورمان و مقاومت با آنها مبارزه کرده و توانسته ایم دستاورد عظیمی را بدست آوریم و از اقدام آنها برای ایجاد اماراتی براساس ساختار تکفیری خود در چند منطقه در بقاع و شمال لبنان، جلوگیری کنیم.

دبيركل حزب الله لبنان با اشاره به پیشینه مثبت حزب الله لبنان گفت: بحمد الله، پیشینه و پرونده ما مملو از افتخار و بزرگی، عزت و صداقت و اخلاق و انسانیت است. ما تمایل فراوانی به انتخاب رئیس جمهور و پیشبرد امور دولت و مجلس نمایندگان و یک قانون انتخاباتی عادلانه برای همه مردم داريم که ما را به وضعیت بهتری رهنمون سازد. ما تمایل فراوانی به حفظ ثبات امنیتی لبنان داریم و همه توانمندی ها و امکانات خود را بارها برای جلوگیری از بروز فتنه ها به خدمت گرفته ایم و شهامت کافی داریم که موضع خود را با صراحت در همه مراحل بیان کنیم؛ موضع ما ثابت است و براساس وجدان و منافع کشور گام بر می داریم.
https://taghribnews.com/vdcjtxe8auqeviz.fsfu.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی