تاریخ انتشار۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۱۵
کد مطلب : 191236

فراخوان مقاله همایش ملی "دین و نظریه فرهنگی"

نخستین همایش از سلسله همایش های "دین و سیاستگذاری فرهنگی" با عنوان "دین و نظریه فرهنگی" از سوی شورای حوزوی شورای عالی انقلاب فرهنگی و با همکاری دیگر مراکز، موسسات و نهادهای حوزوی و دانشگاهی، در شهر مقدس قم برگزار می شود.
فراخوان مقاله همایش ملی "دین و نظریه فرهنگی"
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، شورای تخصصی حوزوی شورای عالی انقلاب فرهنگی، با هدف بررسی چیستی، چرایی و چگونگی تعامل مبانی دینی و نظریه فرهنگی، همایش "دین و نظریه فرهنگی" را برگزار می کند.
 
این شورا از استادان و پژوهشگران حوزه و دانشگاه دعوت کرده است تا چکیده مقالات خود را حداکثر تا 30 اردیبهشت 94 و اصل مقالات را حداکثر تا 20 مرداد 94 به دبیرخانه همایش ارسال کنند. مقالات برتر همایش در فصلنامه عملی پژوهشی دین و سیاست فرهنگی به چاپ خواهد رسید.
 
ارسال مقالات این همایش صرفاً از طریق سامانه ارسال مقالات وب‌سایت همایش به آدرس http://nazariehfarhangi.ir امکان‌پذیر است.
 
علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر به آدرس دبیرخانه همایش: قم ، بلوار شهید صدوقی، کوچه ۵۰ شورای تخصصی حوزوی، مراجعه کنند و یا با شماره تلفن ۳۲۹۳۳۶۹۸ ـ ۰۲۵ تماس بگیرند.
 
لازم به ذکر است در برگزاری این همایش، 14مرکز و نهاد حوزوی و دانشگاهی مشارکت و همکاری می کنند، که عبارتند از: حوزه علمیه قم، مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران، بنیاد بین المللی علوم وحیانی اسراء، دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، پزوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، مرکز پژوهش های اسلامی صدا و سیما، پژوهشگاه حوزه و دانشگاه، دانشگاه باقرالعلوم(علیه السلام)، مرکز تحقیقات دانشگاه امام صادق(علیه السلام)، دانشگاه علامه طباطبایی، دانشگاه تهران، دانشگاه امام حسین (علیه السلام) و دانشکده علوم انسانی دانشگاه اصفهان.
 
شورای تخصصی حوزوی بیش از ۱۵ پیش نشست با حضور اساتید و نخبگان حوزه سیاستگذاری فرهنگی طراحی کرده است که با همکاری مراکز و نهادهای مشارکت کننده برگزار خواهد شد.
 
 
https://taghribnews.com/vdcjtvevmuqeh8z.fsfu.html
مرجع : دبیرخانه همایش دین و نظریه فرهنگی
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی