تاریخ انتشار۸ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۳۵
کد مطلب : 193135

علمای برزیل ادامه تجاوز رژیم صهیونیستی به فلسطین را محکوم کردند

جمعیت خیریه اسلامی برزیل درهمایشی با حضور اندیشمندان و علمای جهان اسلام در سائو پائولو بر اهمیت جذب جوانان برزیلی به اسلام تاکید و تصریح کردند نباید به رژیم اسرائیل اجازه و فرصت اهانت به مسلمانان داد.
علمای برزیل ادامه تجاوز رژیم صهیونیستی به فلسطین را محکوم کردند
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا) به نقل از رسا، عبدالحمید متولی، امام جمعه مسجد البرزیل از قدیمی‎ترین مساجد آمریکای لاتین اقدامات رژیم اشغالگر اسرائیل را محکوم کرد و گفت: همه موسسات‎، مجامع و کشورهای اسلامی باید در مقابل تجاوزهای رژیم اشغالگر صهیونیستی ایستادگی کنند و به آن اجازه اهانت به مسلمانان را ندهند.
 
ناصر فارس، رییس جمعیت خیریه اسلامی در این همایش بر اهمیت جذب جوانان برزیلی به سمت اسلام تاکیدکرد و افزود: جوانان می‎توانند هزینه‎های موسسات اسلامی کشورشان را تامین کنند. 
 
قاضی عبد الرحمن شرقیة، از مفتی‎های لبنان نیز در  این همایش خواستار افزایش تعامل بین مسلمانان در برزیل شد و تصریح کرد اسیران فلسطینی دربند رژیم صهیونیستی و مسجدالاقصی باید فورا آزاد شوند.
 
علمای جهان اسلام در این همایش روش‎های تاسیس مدارس اسلامی، ایجاد مقبره های اسلامی و توسعه مساجد در شهرهای مختلف برزیل را بررسی کردند.
 
آنان همچنین بر حفظ وحدت درجهان اسلام تاکید و تصریح کردند که حفظ وحدت و ارزش‎های اسلامی سبب در امان ماندن هویت اسلامی از فتنه و نفاق ‎های موجود درجهان می‎شود.

 
https://taghribnews.com/vdcjtteviuqehvz.fsfu.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی