تاریخ انتشار۱۰ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۰۸
کد مطلب : 213538
//اخبار یمن//

انصارالله:عربستان مسؤول کشتار هزاران یمنی است/ نشریه یمنی: خودکشی پادشاهی وهابیت در یمن

شورای سیاسی جنبش انصارالله یمن با صدور بیانیه ای به مناسبت سالگرد استقلال یمن باردیگر عربستان را مسول تجاوز به یمن وکشته شدن هزاران یمنی دانست.
انصارالله:عربستان مسؤول کشتار هزاران یمنی است/ نشریه یمنی: خودکشی پادشاهی وهابیت در یمن
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، شورای سیاسی انصار الله با صدور بیانیه ای به مناسبت سالگرد استقلال یمن اعلام کرد این کشور با توطئه سرنگونی انقلاب مواجه است و عربستان با حمایت آمریکا درصدد ایجاد هرج ومرج جهت اجرای توطئه شوم رژیم صهیونیستی درخصوص تقسیم یمن است.
 
این بیانیه تاکید کرد عربستان با همدستی آمریکا درصدد جلوگیری از ایفای نقش مردم یمن در سایه ایجاد هرج ومرج در این کشور است.
 
انصار الله در این بیانیه خواستار حفظ وحدت مردم یمن وهشیاری نسبت به توطئه های عربستان وآمریکا شد.
 
خبر دیگر این که پایگاه خبری محیط الیمن امروز (سه شنبه) در مقاله ای نوشت: عربستان با ارتکاب جنایت و دشمنی علیه مردم بی گناه یمن، راهی بجز سقوط و فروپاشی ندارد چرا که از اختلافات داخلی و بحران های منطقه ای و بین المللی بی سابقه ای نیز رنج می برد.
 
در این مقاله که محمد یحیی المنصور نوشته، آمده است: مملکت سعودی با تجاوز به یمن امروز در شرایط سخت انتحاری سیاسی، نظامی، امنیتی، اقتصادی و اخلاقی بسر می برد که برای اثبات آن نیازی به دلیل نیست.

المنصور نوشت: رژیم قرون وسطایی آل سعود از فروافتادن سرانش در رسوایی های آشکار اخلاقی و درگیری های داخل خانواده حکومت برای رسیدن به کرسی مقام رنج می برد. عربستان سعودی امروز با گرایش مذهبی یک گروه (وهابیت) در تقابل با جهان ایستاده و این تقابل در نقش خرابکارانه سعودی ها و آرزوی رسیدن به رهبری جهان عرب و اسلام به خوبی آشکار است.
 
وی افزود: این سیاست های فرقه گرایی و طرح های تفرقه افکنانه و جنگ هایی که عربستان با حمایت آمریکا و رژیم صهیونیستی به راه انداخته، نتیجه ای بجز خدمت به طرح صهیونیستی – آمریکایی ندارد و با هدف تکه تکه کردن، ویران کردن و زیر سلطه بردن کشورهای عربی واسلامی صورت می گیرد.
 
این پایگاه خبری یمنی افزود: طرح تکفیری وهابی سعودی ها پس از طی دورانی خونین و با زیرپا گذاشتن همه اصول اخلاقی بخصوص در تجاوز به یمن و نیز با اتخاذ مواضع نادرست و زشت در سوریه، عراق، یمن، لیبی و کشورهای دیگر عربی و اسلامی، در سراشیبی سقوط و فروپاشی قرار گرفته است.
 
 
https://taghribnews.com/vdcjtte8ouqeviz.fsfu.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی