تاریخ انتشار۲۳ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۳۶
کد مطلب : 168836

برگزاری نشست ضد صهیونیستی در دانمارک

یک نشست ضد صهیونیستی به همت جمعیت دوستی فلسطین و با حضور شخصیت های فلسطینی و دانمارکی در شهر آرهوس دانمارک برگزار شد.
برگزاری نشست ضد صهیونیستی در دانمارک
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، نشستی با عنوان "صهیونیسم و مقاومت فلسطین" با مشارکت شخصیت های برجسته و رؤسای احزاب فلسطینی و دانمارکی روز جمعه ۲۱ شهریور ماه در شهر آرهوس دانمارک برگزار شد.

"یان ماتیسین" رئیس انجمن روابط فلسطینی در دانمارک، در این نشست با اشاره به استراتژی اشغالگرانه رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین خاطرنشان کرد: استراتژی رژیم صهیونیستی مبتنی بر پاکسازی نژادی و نابودی ملت فلسطین است و این سیاست از زمان به وجود آمدن اسرائیل تا کنون وجود داشته است.

وی افزود: این سیاست موجب بالا رفتن بیکاری در میان فلسطینیان و شهرک سازی در زمین های فلسطینی، سرقت آبها و منابع طبیعی فلسطین و جلوگیری از رشد اقتصادی مردم فلسطین به دلیل اشغالگری های این رژیم شده است.

ماتیسین با اشاره به جلوگیری رژیم صهیونیستی از ارتباط میان شهرهای فلسطین، تجاوزگری های وحشیانه این رژیم علیه ملت مظلوم فلسطین را به شدت محکوم کرد.

"ولید ظاهر" رئیس جمعیت دوستی فلسطینی در آرهوس نیز با اشاره به مبارزه پیروزمندانه ملت فلسطین در مراحل مختلف از جمله انتفاضه مسجد الاقصی خاطرنشان کرد: جنایات رژیم اشغالگر صهیونیستی علیه ملت ما، تروریسم بین المللی سازمان یافته ای محسوب می شود که بر اساس قوانین بین الملل باید مجازات شود.

وی خواستار اقدام جدی در زمینه قطع رابطه با اسرائیل شد و از دولت دانمارک نیز خواست تا نقش کارآمدی در جهت ملزم کردن اسرائیل به اجرای قراردادهای بین المللی و خروج از اراضی فلسطین اشغالی داشته باشد.

https://taghribnews.com/vdcjtoevmuqemoz.fsfu.html
مرجع : معا
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی