تاریخ انتشار۱۸ دی ۱۳۹۵ ساعت ۸:۲۴
کد مطلب : 256135
امام جمعه اهل سنت نقده:

​ادامه دهنده راه شهید شیخ نمر هستیم/ آل سعود بازیچه و عامل دست غرب و آمریکا است

امام جمعه اهل سنت نقده گفت: آل سعود بازیچه و عامل دست غرب و آمریکا است.
​ادامه دهنده راه شهید شیخ نمر هستیم/ آل سعود بازیچه و عامل دست غرب و آمریکا است
به گزارش خبرگزاری تقریب از ارومیه، ماموستا ابراهیم سرخابی در گفت و گوی اختصاصی اظهار کرد: آل سعود شب و روز مردم بی گناه یمن را قتل عام می کند بدون اینکه سازمان های به اصطلاح حقوق بشر دم بزنند یا محکوم کنند چه بسا تسهیلات پیشرفته در اختیار آنها می گذارند و به فروش می رسانند تا زن و بچه ها را به قتل برسانند و ویران کنند.
وی در خصوص شهادت شیخ نمر گفت: شیخ نمر مبارزی بود که علیه  ظلم آل سعود برخاست، باید افرادی مثل شیخ نمر باشند تا جنایات آل سعود را افشا کنند.
سرخابی افزود: شیخ نمر آخرین شهید در راه مبارزه با آل سعود نیست و همه ما این راه را ادامه می دهیم، آل سعود را در هر زمانی محکوم می کنیم و معتقدیم لیاقت نگداری از حرمین شرفین را ندارد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: تلاش دشمنان دین اسلام دامن زدن به اختلافات قومی، نژادی مذهبی بین مسلمانان است تا بدینوسیله بتوانند به اهداف نامیمون خود دست یابند.
امام جمعه اهل سنت نقده اضافه کرد: تاکنون شاهد نقشه و توطئه بسیاری علیه اسلام، کشورهای اسلامی و مسلمانان جهان بوده ایم که در همه آنها شکست خورده اند و نتوانستند به اهداف شوم خود دست یابند.
وی افزود: این بار به اسم اسلام گروه های تکفیری، منحرف و افراطی را به عناوین مختلفی چون داعش، القاعده و فتح شام تشکیل دادند تا در کشورهای اسلامی علیه مسلمین فعالیت کنند چه بسا در این راه از امکانات تسهیلاتی و مالی دریغ نکردند.
به گفته امام جمعه اهل سنت نقده استکبار تلاش می کند تا ذهنیت مردم را نسبت به ممالک اسلامی از جمله فلسطین که در اشغال صهیونیست هاست منحرف کند و در این راستا شروع کرد به شرارت، کشتن زن و بچه مردم بی گناه و ویران کردن زیربناهای اقتصادی و اجتماعی مردم.
وی خاطرنشان کرد: هدف دشمنان اسلام این بود که جبهه های مقاومت را در سوریه و لبنان از بین ببرند و تضعیف کنند تا بتوانند به اهداف شوم خود برسند اما خوشبختانه با اینکه این درگیری ها با ضرر و زیان، کشت و کشتار و ویرانی زیادی همراه بود ولی توانست نقشه های شوم آنها را نقش بر آب کند و مردم آگاه و مقاوم در سوریه و عراق و بسیاری از جاهای دیگر پیروز شدند، جبهه مقاومت تقویت شد و این باعث خوشحالی همه مسلمانان است.
وی تاکید کرد: روحانیون اهل سنت نه تنها گروه های داعش و یاران آنها را اهل سنت نمی دانند بلکه آنها را مسلمان هم نمی دانیم.
سرخابی ادامه داد: امروز شاهد هستیم که آب را برای پنج میلیون نفر از مردم بی گناه دمشق قطع کرده اند، اینها عادت آبا و اجدادشان را تکرار می کنند طوری که یزیدیان زمان و قبل همین کار را نسبت به اهل بیت پیامبر انجام دادند اما این را باید بدانند که مسلمانان متحدتر از گذشته عمل می کنند و دشمنان را با هر عنوان و لوایی می شناسند و این باعث خوشحالی مسلمانان است که دشمنان باعث اتحاد مسلمانان شده است.
https://taghribnews.com/vdcjtme8iuqeivz.fsfu.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی