تاریخ انتشار۷ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۳۹
کد مطلب : 175135

تشدید تحريم خريد کالاهای صهيونيستی در آفريقای جنوبی

با تشدید تحریم خرید کالاهای ساخت رژیم صهیونیستی در آفریقای جنوبی، آن دسته از فروشگاه های زنجیره ای آفریقای جنوبی که به عرضه کالاهای ساخت این رژیم اقدام کنند، هدف تحریم شهروندان این کشور ۵۳ میلیونی قرار می گیرند.
تشدید تحريم خريد کالاهای صهيونيستی در آفريقای جنوبی
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، جنبش تحریم کالاهای رژیم صهیونیستی در آفریقای جنوبی اعلام کرده تحریم و تحریم واردکنندگان و فروشندگان کالاهای رژیم صهیونیستی در آفریقای جنوبی در سه ماه گذشته موجب شده است تا فروشگاه‌های زنجیره ای ولورث یکی از بزرگ‌ترین فروشگاه‌های آفریقای جنوبی با کاهش ۳۵ درصدی درآمد روبرو شود.

"محمد داسی" مسئول جنبش تحریم کالاهای رژیم صهیونیستی در آفریقای جنوبی در این باره گفت: این شرکت، عمده محصولات خود را از سرزمین‌های رژیم اشغالگر قدس وارد می‌کند و درآمد های آن نیز مستقیم به جیب سرمایه گذاران رژیم صهیونیستی واریز می شود.

ابتکار نخریدن کالاهای ساخت رژیم صهیونیستی با حمایت های گسترده شهروندان این کشور مواجه شده و در شبکه های اجتماعی نیز درخواست ها برای خرید نکردن از شعبه های فروشگاه زنجیره ای این رژیم در آفریقای جنوبی به شدت افزایش یافته است.

بزرگترین اتحادیه های صنفی در آفریقای جنوبی هم که یک میلیون و هشتصد هزار عضو دارد نیز به این جنبش ضد صهیونیستی پیوسته و خواستار گسترش بیش از پیش بسیج عمومی علیه کالاهای رژیم صهیونیستی شده است.

"تابو امباکی" و "جاکوب زوما" روسای جمهور پیشین و کنونی آفریقای جنوبی هم خواستار تحریم کالاهای اسرائیلی برای نشان‌ دادن همبستگی با مردم فلسطین شده و گفتند: مردم باید علیه رژیم صهیونیستی بسیج شوند تا این رژیم هزینه اقدامات و مواضعی را که در پیش گرفته است، بپردازد.

تشویق نخریدن کالاهای صهیونیستی
همچنین "دکتر پاتریک" یکی از فعالان جنبش تحریم کالاهای رژیم صهیونیستی در آفریقای جنوبی گفت: دولتمردان آفریقای جنوبی باید در چارچوب شعارهای ضد نژادپرستی و قوانین مبارزه با رژیم های آپارتاید در قانون اساسی، قانون تحریم تمام کالا های ساخت رژیم صهیونیستی و ورود آن را به آفریقای جنوبی تصویب کند. ‌

وی افزود: وزارت تجارت آفریقای جنوبی چندی پیش تصمیم گرفت محصولات تولید شده در سرزمین های فلسطینی که توسط اسراییل اشغال شده است، نباید به عنوان محصولات تولید شده رژیم اسراییل، برچسب بخورد زیرا ما بر این باوریم که رژیم صهیونیستی هیچ گونه حقی برای حضور در آن سرزمین ها ندارد.

پاتریک گفت: هر بار که ما بیانیه ای برای حمایت از مردم فلسطین و تحریم کالاهای ساخت اسراییل را پخش می کنیم از سازمان های یهودی آفریقای جنوبی، جواب همراه با تهدید دریافت می کنیم.

این فعال جنبش تحریم کالاهای رژیم صهیونیستی در آفریقای جنوبی گفت: ما خیلی دوست داریم دولت مردان آفریقای جنوبی ورود تمام کالا های تولید شده در سرزمین های اشغالی فلسطین بدست اسراییل را به طورکامل تحریم کنند و اجازه ورود آنها را به شهرهای مختلف آفریقای جنوبی ندهند اما تا به امروز موفق به انجام چنین کاری نشده اند.

وی خاطرنشان کرد:گفت : همانطور که در زمان آپارتاید خود در آفریقای جنوبی از حمایت های مختلف بین المللی برای از بین بردن این رژیم برخوردار بودیم، همانطور هم از مردم فلسطین حمایت می کنیم تا ملت ها علیه این ستم گری های آپارتایدگونه رژیم صهیونیستی بپا خیزند.

دکتر پاتریک گفت: مردم را به نخریدن کالاهای ساخت رژیم صهیونیستی از فروشگاه های حامیاین این رژیم تشویق می کنیم تا ملت های دنیا نیز متوجه باشند که نباید با پرداخت پول و سود به شرکت های رژیم صهیونیستی، آنها را در مسیر جنایت هایشان در غزه و فلسطین کمک کرد.
https://taghribnews.com/vdcjtieviuqeavz.fsfu.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی