تاریخ انتشار۱۴ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۵۷
کد مطلب : 170680

مسلمانان بریتانیا با برپایی مراسم نماز و دعا عید قربان را جشن گرفتند

تنا- لندن
مسلمانان انگلیس اعم از شیعه وسنی در سراسر این کشور عید سعید قربان را جشن گرفتند .
مسلمانان بریتانیا با برپایی مراسم نماز و دعا عید قربان را جشن گرفتند
به گزارش خبرگزاری تقریب (تنا) از لندن ،برگزاری مراسم روز عرفه ،اقامه نماز پر شکوه عید قربان و دیگر برنامه های دعا ،نیایش واعمال عبادی ویژه این روز از جمله جلوه های زیبایی بود که توسط مسلمانان ساکن انگستان برپا شد.

تقریبا تمامی مساجد ومراکز اسلامی در سرتاسر بریتانیا در برگزاری مراسم ویژه عید قربان مشارکت فعالانه داشتند. مرکز اسلامی انگلیس در شهر لندن نیز شاهد حضور گروه کثیری از مسلمانان از ملیتهای مختلف در مراسم نماز عید قربان بود .

حجت الاسلام والمسلمین شمالی رئیس مرکز اسلامی انگیس در خطبه های نماز عید ضمن تبریک به همه نمازگزاران و مسلمانان، این عید را عید پیروزی موحدان برشیطان خواند و گفت: عید قربان عید عبودیت، بندگی و بازگشت به سوی خداوند است و قربانی کردن وسیله ای برای تقرب به خدا و نمادی از تسلیم بودن است .

دکتر شمالی در ادامه افزود: برای تقرب به خداوند مهمترین کار ،خالص کردن قصد ونیت است زیرا هر کاری ولو کوچک اما با نیت پاک وخالص از سوی خداوند پذیرفته می شود اما اگر کسی همه دارایی خود را بدون نیت خالص بدهد عمل او در درگاه خداوند پذیرفته نمی شود و این در واقع ترازوی سنجش ایمان افراد است .

رئیس مرکز اسلامی انگلیس در پایان خطبه های نماز عید قربان، همه مسلمانان را به داشتن تقوی الهی و ایجاد همبستگی و اتحاد دعوت کرد .
https://taghribnews.com/vdcjoyevyuqeamz.fsfu.html
مرجع : خبرنگار تنا- لندن
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی