تاریخ انتشار۷ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۸:۰۰
کد مطلب : 180481

تهدیدات مكرر رژیم صهیونیستی از تفرقه بین مسلمانان نشئت می گیرد

رئیس شورای رهبری جنبش توحید اسلامی لبنان با اشاره به تجاوزات مكرر رژیم صهیونیستی در منطقه و خصوصا مسجدالاقصی، این تهدیدات را ناشی از تفرقه بین مسلمانان توصیف كرد.
تهدیدات مكرر رژیم صهیونیستی از تفرقه بین مسلمانان نشئت می گیرد
شیخ هاشم منقاره در گفتگو با خبرنگار تقریب(تنا)، وحدت مسلمانان را ضرورتی انكار ناپذیر و فرمانی الهی برشمرد و بر لزوم دوری از فتنه تفرقه بین مسلمانان تاكید كرد.

وی با بیان این كه وحدت مسلمانان بسیاری از چالشهای فراروی امت اسلامی را از بین می برد، گفت: بسیاری از مشكلاتی كه اینك جهان اسلام با آن دست به گریبان است از جمله تجاوزات مكرر رژیم صهیونیستی به مقدسات اسلامی، اقدامات جریانهای تكفیری و انحراف انقلابهای عربی در منطقه ناشی از تفرقه است لذا باید مسلمانان نسبت به این خطر هوشیار بوده و فتنه تفرقه را از خود دور سازند.

رئیس شورای رهبری جنبش توحید اسلامی لبنان در ادامه با اشاره به برگزاری كنفرانس وحدت اسلامی در هفته وحدت، اظهار داشت: در این كنفرانس شخصیتها و اندیشمندان شیعه و سنی گردهم می آیند و مسائل اختلافی را مطرح كرده و در فضایی دوستانه به نقد و بررسی آن می پردازند؛ ضمن این كه مشتركات مسلمانان از جمله قرآن كریم، رسول گرامی اسلام(ص) و... مطرح گردیده و بسیاری از سوء برداشتها و شبهاتی كه دشمنان اسلام برای ایجاد شكاف در بین مسلمانان ایجاد می كنند، از بین می رود.

وی همچنین مسئله تكفیر در جهان اسلام را پدیده ای زشت و ناپسند دانست و تاكید كرد: رسوا كردن اهداف تكفیریها باید در صدر برنامه های علما و نخبگان جهان اسلام باشد؛ تكفیریها تلاش دارند با بهره گیری از بی ثباتی در برخی كشورهای اسلامی اهداف خود را محقق سازند كه علما باید در این فرصت وارد عمل شده و به بیان حقایق این جریانها كه اقدامات آنها وضعیت نابهنجاری را در جهان اسلام به وجود آورده، بپردازند.
https://taghribnews.com/vdcjoyevvuqeoxz.fsfu.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی