تاریخ انتشار۷ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۹:۳۹
کد مطلب : 263786

بیانیه الازهر در محکومیت کشتار غیرنظامیان عراقی از سوی آمریکا/ هرگونه اقدام علیه داعش نیازمند همبستگی و وحدت جهانی است

الازهر مصر در بیانیه ای حمله ارتش آمریکا و ائتلاف ضد داعش به موصل را که به کشته و زخمی شدن صدها تن منجر شد، به شدت محکوم و تاکید کرد: هرگونه اقدام علیه داعش نیازمند همبستگی و وحدت جهانی است.
بیانیه الازهر در محکومیت کشتار غیرنظامیان عراقی از سوی آمریکا/ هرگونه اقدام علیه داعش نیازمند همبستگی و وحدت جهانی است
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، الازهر مصر با صدور بیانیه‌ای حمله نیروهای ائتلاف مبارزه با داعش به سرکردگی آمریکا را به موصل که به کشته و زخمی شدن 200 غیر نظامی منجر شد، به شدت محکوم کرد.
 
الازهر با ابراز نگرانی نسبت به بحرانی شدن وضعیت انسانی در موصل در اثر نابودی زیرساخت‌ها، مهاجرت مردم به سایر مناطق و کمبود کمک‌های پزشکی از تمامی گروه‌های درگیر با تروریسم خواست هوشیار باشند تا جنگ با تروریسم به قتلگاهی برای بی‌گناهان تبدیل نشود.
 
الازهر همچنین هرگونه اقدام تروریستی و جنایت‌آمیز نظیر کشتار بیگناهان و تخریب منازل از سوی گروهک تروریستی داعش را محکوم و تاکید کرد که این اقدامات همگی به نام دین انجام می‌شود در حالی که اسلام از این جنایات مبرّی است.
 
در پایان این بیانیه آمده است: که هرگونه اقدام علیه داعش نیازمند همبستگی و وحدت جهانی است تا بتوان از شرارت اینگونه گروهک‌ها رهایی یافت همانگونه که باید تمامی اقدامات لازم برای حمایت از بیگناهان و مردم نیز مدّ نظر قرار داده شود.
 
 
https://taghribnews.com/vdcjote8muqemaz.fsfu.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی