تاریخ انتشار۴ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۹:۳۶
کد مطلب : 239387
روحانی اهل تسنن لبنان:

وحدت اسلامی تنها سلاح برای شکست تروریسم است

روحانی اهل سنت لبنانی با محکوم کردن انفجار تروریستی علیه شیعیان افغانستان، تأکید کرد: وحدت اسلامی تنها سلاح فعال برای شکست تروریسم است.
وحدت اسلامی تنها سلاح برای شکست تروریسم است
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا) به نقل از الوکاله الوطنیه، شیخ حسام العیلانی، از روحانیون اهل تسنن و امام جماعت مسجد الغفران در شهر صیدای لبنان، در پیامی جنایت تروریستی داعش علیه شیعیان افغانستان در کابل را محکوم کرد.
 
وی در این پیام تاکید کرد: حمله تروریستی داعش علیه برادران مسلمان شیعه در کابل، پایتخت افغانستان را محکوم و تأکید می کنم که وحدت اسلامی تنها سلاح فعال برای ناکامی توطئه های  داعش و سایر گروه های تروریستی فتنه گر است.
 
شیخ العیلانی در بخش دیگر پیام خود، نسبت به گسترش فعالیت های تروریستی در عرسال لبنان هشدار داد و گفت: منطقه عرسال در خطر است و ترور چند تن از شخصیت ها نشان دهنده نقشه باندهای تروریستی برای شخصیت های مهم است.
 
این روحانی اهل تسنن بر لزوم حمایت از افراد مخلص در عرسال برای نجات این منطقه از لوث تروریست ها تأکید کرد و اظهار داشت: پیروان احمد الاسیر موسوم به شیخ فتنه در صیدا نیز راهی جز تسلیم خود به مقامات امنیتی برای محاکمه عادلانه ندارند.
 
بر اساس گزارش ها، تظاهرات جنبش روشنایی که با حضور هزاران نفر از مردم معترض، شنبه هفته جاری به سمت میدان دهمزنگ کابل در حال حرکت بود، با وقوع انفجاری به خاک و خون کشیده شد.
 
گروه تروریستی داعش مسؤولیت این حمله انتحاری را که در آن 64 نفر کشته و بیش از 236 زخمی شدند، به عهده گرفت.
 
 
https://taghribnews.com/vdcjohe8auqettz.fsfu.html
مرجع : رسانیوز
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی