>> فرهنگ مقاومت در منطقه در حال گسترش است | خبرگزاری تقریب (TNA)
تاریخ انتشار۴ اسفند ۱۳۸۹ ساعت ۰:۰۶
کد مطلب : 40718
سمیر قنطار:

فرهنگ مقاومت در منطقه در حال گسترش است

"سمیر قنطار" آزاده لبنانی گفت: دشمنان می بینند که فرهنگ مقاومت در حال گسترش است و نسل جدید عربی که بر سر عربیت، کرامت و حقوق خود سازش نمی کند متولد شده است.
فرهنگ مقاومت در منطقه در حال گسترش است
به گزارش خبرنگار خبرگزاری تقریب در سوریه، وی این موضوع را در مراسم امضای کتاب خود با نام "سرگذشت من" در دانشکده مهندسی عمران دانشگاه دمشق بیان کرد.
قنطار ادامه داد: رویدادهای اخیر جهان عرب و تحولات ایجاد شده توسط جوانان عرب محاسبات دشمن صهیونیستی و حامیان آنان را به هم ریخت و آنان را به مهلکه انداخت.
وی همچنین قبل از آن در سخنرانی خود در شهر "حمص" گفت: رویدادهای اخیر باعث شد دشمن صهیونیستی در محاسبات خود تجدید نظر کند چون تا مدتها فکر می کردند گذشت زمان به نفع آنان است.
قنطار همچنین از جوانان عرب به ویژه سوری خواست به علم، دانش و فرهنگ به عنوان ستون اساسی مقاومت در برابر اشغالگری و تجاوز توجه نموده و به آن اهتمام ورزند.
سمیر قنطار در کتاب ۵۰۰ صفحه ای به بازگویی سرگذشت اسارت ۳۰ ساله خود در زندان‌های رژیم صهیونیستی پرداخته است.
این کتاب حاصل کار مشترک سمیر قنطار و حسان الزین طی ۹ ماه است. نویسنده کتاب دوران جوانی سمیرقنطار را به طور دقیق و به صورت ماهرانه همچون یک داستان بلند دنبال کرده و مطلع روایت خود را آزادی سمیر قنطار از زندان رژیم صهیونیستی در ۱۲ ژوئن سال ۲۰۰۶ میلادی و حضور در مراسم استقبال در ورزشگاه «الرایه» در کنار سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان قرار داده است.

https://taghribnews.com/vdcjoaex.uqeyvzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی