تاریخ انتشار۱۰ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۹:۰۳
کد مطلب : 172787
سید صدرالدین قبانجی:

ماه محرم الحرام سرچشمه آزادی خواهی ملت هاست

خطیب جمعه نجف تاکید کرد: ماه محرم الحرام سرچشمه الهام جوشش و آزادی خواهی ملت هاست و امام حسین علیه السلام منبع الهام تمامی کسانی است که فریاد آزادی خواهی سر می دهند.
ماه محرم الحرام سرچشمه آزادی خواهی ملت هاست
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا) به نقل از فرات نیوز؛ سید صدرالدین قبانجی خطیب جمعه نجف در خطبه های نماز جمعه این شهر که در حسینیه فاطمیة الکبری برگزار شد، گفت: در آزادسازی جرف الصخر، نشانه های مهمی دیده می شود و فرار گروه های تروریستی و تکفیری داعش و آزاد شدن این شهر نشان داد که داعش مانند تار عنکبوت سست و شکننده است.

وی افزود: تروریست ها به محض اینکه فهمیدند نیروهای مردمی و ارتش برای آزادسازی این منطقه عازم شده اند از میدان جنگ گریختند و برای نخستین بار شاهد بودیم که نیروهای داعشی با خفت و خواری خود را تسلیم نیروهای امنیتی عراق کردند.

قبانجی افزود: همت و اراده حسینی وقتی ملت را به خروش آورد بنیاد دشمن را فرو می پاشد و به اذن الهی آزادسازی موصل بسیار ساده تر خواهد بود.

وی اظهار داشت: ماه محرم الحرام سرچشمه الهام جوشش و آزادی خواهی ملت هاست و امام حسین علیه السلام منبع الهام تمامی کسانی است که فریاد آزادی خواهی سر می دهند.

قبانجی اشاره کرد: اعجاز ماجرای حسین(ع) در استمرار زندگی و بیداری وجدان امت اسلامی نقش بسیار مهمی داشته است و هرگز این نقش کمرنگ نخواهد شد چرا که امام حسین(ع) زندگی را در رگ های وجدان بیدار ملت اسلامی جاری ساخته است. آری اینگونه دین بقا یافت و سقوط حکومت هایی که با حسین(ع) و آرمان او در طول تاریخ جنگیدند دلیلی بر راستین بودن سخن ماست.
https://taghribnews.com/vdcjo8evauqeaaz.fsfu.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی