تاریخ انتشار۱۴ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۵۸
کد مطلب : 200668

سقوط دو بالگرد آپاچی عربستان در یمن/ لغو پروازهای استان نجران عربستان

منابع نظامی یمن از سقوط دو فروند بالگرد آپاچی عربستان در مرز یمن با عربستان خبردادند. به دنبال حملات موشکی از یمن به استان های مرزی عربستان پروازهای استان نجران لغو شد.
سقوط دو بالگرد آپاچی عربستان در یمن/ لغو پروازهای استان نجران عربستان
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، منابع نظامی یمن اعلام کردند، یک فرودن بالگرد آپاچی عربستان سعودی در شهر "حرض" واقع درمرز یمن سقوط کرد.
 پایگاه خبری "المنار" با انتشار این خبر نوشت: بالگرد نظامی مذکور در منطقه "جمارک" در حرض، واقع در استان "حجة" یمن سقوط کرد.
 
با ادامه بمباران مناطق مختلف یمن، ضدهوایی‌های ارتش یمن نیز با شلیک‌های مستمر تلاش می‌کنند جنگنده‌ها و بالگردهای نظامی دشمن را از آسمان یمن بیرون کنند.

کمی پس از سقوط این بالگرد آپاچی، شبکه تلویزیونی العالم گزارش داد، یک فروند بالگرد دیگر که برای کمک به سرنشینان بالگرد ساقط شده به منطقه آمده بود نیز در استان حجه یمن هدف قرار گرفت.

 خبر دیگر به نقل از مقامات رژیم آل سعود حاکیست درپی اصابت موشکهای ارتش و کمیته های مردمی یمن به استانهای مرزی عربستان، پروازها از استان نجران لغو و به منطقه ابها منتقل شده است.
 
به گزارش شبکه تلویزیونی المسیره، فرودگاه نجران با توجه به ادامه حملات موشکی ارتش و کمیته های مردمی یمن تعطیل شده است  و مسافران پرواز روزانه با 30 دستگاه اتوبوس و طی مسیر 300 کیلومتر از نجران به فرودگاه ابها منتقل می شوند.
 
این اقدام سعودی ها اعتراف آشکار به پوشش موشکی ارتش و کمیته های مردمی با توجه به ادامه تجاوز به یمن است.
 
https://taghribnews.com/vdcjmye8ouqeymz.fsfu.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی