تاریخ انتشار۱ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۱۰
کد مطلب : 164362
نماینده مجلس قانونگذاری فلسطین:

اسرائیل رژیمی آتش افروز است که کشتار مردم را مقدس می شمارد

نماینده مجلس قانونگذاری فلسطین تأکید کرد: اسرائیل رژیمی آتش افروز است که صلح و دوستی را منفور دانسته و کشتار مردم بی گناه را مقدس می شمارد.
اسرائیل رژیمی آتش افروز است که کشتار مردم را مقدس می شمارد
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، درپی جنایات رژیم صهیونیستی در نوار غزه، "عیسی قراقع" نماینده مجلس فلسطین، با اشاره به اینکه رژیم اشغالگر صهیونیستی یک رژیم نژادپرست و فاشیسم در منطقه است، تأکید کرد: همه جهانیان به ویژه شورای امنیت و مجمع عمومی سازمان ملل متحد باید اسرائیل را به خاطر جنایات نژادپرستانه‌اش هرچه سریعتر در دادگاه بین المللی محاکمه کنند.

وی با بیان اینکه اسرائیل لکه ننگی بر چهره جهان و عدالت انسانی است، خاطرنشان کرد: تجاوزات اسرائیل به غزه، تبدیل به جنگ علیه کودکان شده است چرا که بخش عظیمی از شهدای این جنگ را کودکانی تشکیل می دهند که در داخل خانه های خود و در کنار خانواده به شهادت رسیده اند. این کار نوعی پاکسازی نژادی است که جنایات سال ۱۹۴۸ این رژیم و کشتار دسته جمعی در دیر یاسین و صبرا و شتیلا را در یادها زنده می کند.

قراقع افزود: رژیم صهیونیستی از سال ۱۹۴۸ میلادی تاکنون میلیونها فلسطینی را به شهادت رسانده است، علاوه بر آن بسیاری را نیز آواره و بی خانمان کرده است و تعداد بسیاری از کودکان فلسطینی به دلیل حملات و جنگ های این رژیم دچار بیماریهای روحی شده اند.

وی با بیان اینکه کشتار دسته جمعی منطقه الشجاعیه توسط رژیم صهیونیستی یادآور کشتار مردم هیروشیما و ناکازاکی در جنگ جهانی دوم به وسیله بمب اتمی آمریکا است، از مقامات فلسطینی خواست تا خواستار محاکمه اسرائیل در دادگاه بین المللی شوند.
https://taghribnews.com/vdcjmxev8uqemtz.fsfu.html
مرجع : معا
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی