تاریخ انتشار۶ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۵:۱۱
کد مطلب : 153265
سردار نقدی:

مرگ استكبار جهانی به وسیله یكپارچه كردن ملت‌ها است/تلاش دشمنان برای خدشه وارد كردن به وحدت امت اسلامی

رئیس سازمان بسیج مستضعفان با اشاره به اهداف تفرقه جویانه استكبار جهانی در میان امت اسلامی، تأكید كرد: مرگ استكبار جهانی به وسیله یكپارچه كردن ملت‌ها تحقق می‌یابد.
مرگ استكبار جهانی به وسیله یكپارچه كردن ملت‌ها است/تلاش دشمنان برای خدشه وارد كردن به وحدت امت اسلامی
به گزارش خبرنگار تقریب(تنا)، سردار سرتیپ "محمد رضا نقدی" در مراسم افتتاحیه همایش بین المللی "بیداری اسلامی و بسیج جهانی مستضعفین" با بیان اینكه اسلام،‌ دین فطرت و مبتنی بر نهاد انسان‌ها است، گفت: ظالمان و مستكبران در طول تاریخ تلاش كرده‌اند این ندای فطری را خاموش كنند چرا كه عزت و شرافت انسان‌ها در تضاد با منافع جابرانه آنها بوده است.

وی با اشاره به اینكه دشمنان اسلام، عدالت و كرامت انسانی را بر نمی‌تابند، خاطرنشان كرد: اینان می‌خواهند خود را به انسان‌ها تحمیل كنند اما خواست خداوند متعال همیشه بر آنها غلبه كرده و این نور حقیقت زنده مانده است.

سردار نقدی افزود: دشمنان امروز از روش‌های پیچیده تری برای مقابله با بیداری اسلامی استفاده می‌كنند لذا مستضعفان جهان نیز باید راه مقابله با این شیوه‌ها را پیدا كرده و سیلی محكمی به استكبار جهانی بزنند.

وی آمریكا را سركرده این جریان ظالمانه استكباری خواند و تأكید كرد:‌ در ۶۰ سال گذشته بیش از ۸۰ درصد این تجاوزها و خونریزی‌ها كه در جهان رخ داده است، بر گردن آمریكای جنایتكار بوده است. در واقع جهان عاری از خشونت به معنای جهان عاری از آمریكا.

رئیس سازمان بسیج مستضعفان ادامه داد: اگر ما می‌خواهیم به وصیت امام راحل(ره) عمل كنیم باید تجربه نورانی بسیج را به عنوان اصول حاكمیت مستضعفین بر جباران و ظالمان در همه دنیا بیان كنیم و باید دانست كه پایمردی شهدای ما این تفكر را به دنیا معرفی كرده است اما تعمیق و به باور نشاندن آن، رسالت امروز ماست.

وی همچنین تأكید كرد: اولین ركن این حركت، وحدت و انسجام صفوف ملت‌ها است و آنها باید برای شكست استكبار جهانی با یكدیگر یكپارچه شوند و رابطه میان بیداری اسلامی در كشورهای اسلامی به وجود آید.

سردار نقدی به تلاش دشمنان برای خدشه وارد كردن به وحدت امت اسلامی اشاره كرد و گفت: دشمنان برای از بین بردن وحدت، جریان تفرقه را به راه می‌اندازند و با بمب گذاری و انفجارهای تروریستی در كشورهای اسلامی كه همه با هدایت آمریكا و انگلیس است، تلاش می‌كنند ملت‌ها را به جان یكدیگر بیندازند و اجازه ندهند كه وحدت در میان امت اسلامی تحقق یابد.

وی در پایان خاطرنشان كرد: ما باید با صدای بلند و رسا فریاد زده و ملت‌ها را بیدار كنیم تا مبادا فریب خورده و خواسته دشمنان را محقق سازند.

یادآوری می‌شود همایش بین المللی "بیداری اسلامی و بسیج جهانی مستضعفین" صبح سه شنبه ۶ اسفندماه با حضور شخصیت‌های كشوری و اساتید دانشگاه در دانشگاه تهران آغاز به كار كرد.
https://taghribnews.com/vdcjmteviuqei8z.fsfu.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی