تاریخ انتشار۹ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۲۹
کد مطلب : 196664
نماينده سوريه در سازمان ملل:

به نمایندگی از کل بشریت با تروریسم مبارزه می کنیم

نماينده سوريه در سازمان ملل تاكيد كرد: ما در سوریه به نمایندگی از کل بشریت با تروریسم مبارزه می کنیم. هرگاه ارتش سوریه تروریستی خارجی را به هلاکت می رساند، از جان دهها انسان بی گناهی دفاع می کند که ممکن بود پس از بازگشت آن تروریست به کشورش، قربانی شوند.
به نمایندگی از کل بشریت با تروریسم مبارزه می کنیم
به گزارش خبرگزاری تقريب(تنا)، "بشار جعفری" با تاکید بر آمادگی کشورش برای همکاری با همه طرف های خیرخواه برای بهبود اوضاع حقوق بشر در سوریه، گفت: دمشق از هیچ تلاشی برای پایان دادن به بحران از روشهای مسالمت آمیز مورد تایید شورای امنیت دریغ نمی کند.
 
وی افزود: برای همگان مانند روز روشن است که برخی از آن هایی که برای ملت سوریه اشک می ریزند همانهایی هستند که این درد و رنج را بر ایشان تحمیل کرده اند و همه حوادث شمال و جنوب سوریه با اتاق های اطلاعات در اردن و ترکیه هماهنگ می شود.
 
جعفری افزود: بهبود اوضاع انسانی در سوریه به شیوه ای ملموس مستلزم متوقف کردن این الگوی نادرست است، چرا که ممکن نیست درباره پایان دادن به درد ملت سوریه یا خاتمه دادن به بحران انسانی این کشور سخن بگوییم اما سکوت درباره تداوم حمایت های ترکیه و اردن از تروریست ها و فراهم کردن امکان استفاده آن ها از اراضی کشورهای مذکور را برای عبور مزدوران به سوریه نادیده بگیریم.
 
نماینده سوریه اضافه کرد که دولت متبوعش تاکنون اسناد و اطلاعاتی به شورای امنیت سازمان ملل و دبیرکل این سازمان ارائه کرده که اثبات می کند عربستان، قطر و ترکیه در قاچاق اسلحه و تسهیل نفوذ تروریست ها به سوریه سهیم هستند، با این وجود برخی طرف های عضو این حقیقت را انکار می کنند.
 
جعفری خاطر نشان کرد که برخی کشورهای عضو با اصول حقوق بشر و حفاظت و کمک به غیرنظامیان به عنوان ابزاری برای تسویه حساب های سیاسی شان برخورد می کنند.
 
 
https://taghribnews.com/vdcjmmevxuqehmz.fsfu.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی