تاریخ انتشار۳ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۴۶
کد مطلب : 164551
امام جمعه سنندج:

روز جهانی قدس رفراندوم جهانی مسلمانان برای آزادی فلسطین است

امام جمعه ی سنندج خواستار اجماع جهانی مسلمانان در برابر توطئه‌ های ضدانسانی و جنایات رژیم صهیونیستی در غزه شد.
روز جهانی قدس رفراندوم جهانی مسلمانان برای آزادی فلسطین است
به گزارش خبرنگار تقریب از سنندج، "ماموستا عبدالرحمن خدایی" در خطبه‌ های نماز جمعه این هفته سنندج به ریشه‌ های تاریخی کینه و دشمنی یهودیان علیه پیامبراکرم(ص) و مسلمانان اشاره کرد و گفت: یهود دشمن قسم‌ خورده مسلمانان بوده و این کینه خود را در طول ۱۴ قرن اخیر با تمسک به هر حیله و نقشه ای خالی کرده است.

وی افزود: صهیونیست ها با تمام توان برای ضربه به اسلام تلاش می‌ کنند و متأسفانه در این مسیر نیز برخی افراد نا آگاه و فریب خورده در جامعه اسلامی به عنوان مزدواران و عوامل آن ها برای ضربه به مسلمانان تلاش می کنند.

ماموستا خدایی بسیاری از ناآرامی ها و کشتارهای کنونی در کشورهای اسلامی را نشأت گرفته از توطئه صهیونیست ها عنوان کرد و گفت: تا زمانی که ما تابع اوامر آنان نباشیم هیچگاه صهیونیست ها از دست ما راضی نشده و باید سران فریب‌ خورده کشورهای عربی منطقه این مهم را آویزه گوششان کنند که امید به صهیونیسم و جبهه کفر راهی جز نابودی نیست.

امام جمعه ی سنندج با محکوم‌ کردن جنایات رژیم صهیونیستی در فلسطین و به ویژه غزه اظهار داشت: اسرائیلی‌ ها با این حرکات ددمنشانه خوی حیوانی خویش را به جهانیان نشان دادند و به جرأت می‌ توان گفت که آنان از دایره انسانیت خارج هستند.

ماموستا خدایی به منویات امام راحل در خصوص نامگذاری جمعه آخر رمضان به روز جهانی قدس اشاره کرد و افزود: روز جهانی قدس روز رفراندوم جهان اسلام برای نابودی اسرائیل و آزادی قدس شریف است.

وی افزود: قدس نماد پایداری مسلمانان بوده و همه آزادی‌ خواهان دنیا از آرمان‌ های مردم مظلوم فلسطین دفاع خواهند کرد.

امام جمعه سنندج در پایان خطبه‌ های نماز جمعه این هفته تصریح کرد: باید پیروان مذاهب مختلف اسلامی این مهم را مدنظر داشته باشند که در سایه اتحاد و انسجام می‌توان از مواضع اسلامی خویش دفاع کرد لذا وحدت مهمترین سلاح در برابر توطئه‌ های تفرقه افکنانه دشمنان بوده و باید همه نسبت به این امر هوشیار و بصیر باشیم.
https://taghribnews.com/vdcjixevvuqemiz.fsfu.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی