تاریخ انتشار۲۶ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۳۱
کد مطلب : 294151
ائمه اهل سنت آذربایجان غربی اعلام کردند؛

​امدادرسانی به زلزله زدگان وحدت بین مردم و دولت ایران را به نمایش گذاشت

ائمه اهل سنت آذربایجان غربی اعلام کردند امدادرسانی به بازماندگان زلزله اخیر کرمانشاه چهره زیبای دیگری از وحدت و همدلی مردم و دولت ایران را به نمایش گذاشت.
​امدادرسانی به زلزله زدگان وحدت بین مردم و دولت ایران را به نمایش گذاشت
به گزارش خبرگزاری تقریب از ارومیه، امام جمعه اهل سنت تکاب گفت: هم وطنان با کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود به حادثه دیدگان کرمانشاه وحدت و همدلی خود را نشان دادند.

ماموستا جلال مرادی در خطبه های نماز جمعه این هفته با تسلیت شهادت پیامبر اکرم(ص)، امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا (ع)، اظهار داشت: همه ما در غم فقدان عزیزان از دست رفته مردم کرمانشاه شریک هستیم و این حادثه آزمایش الهی برای همه ماست تا با صبر خود و کمک رسانی و از خودگذشتگی قدم به خدمت برداریم. 

وی با بیان اینکه کمک به زلزله زدگان در کرمانشاه عبادتی بزرگ و یکی از آثار وحدت بین ملت ایران است، افزود: بعد از دستور مقام معظم رهبری شاهد حضور و سیل کمک‌های مردمی به اماکن زلزله‌زده بودیم و فرزندان غیور ملت در سپاه، ارتش و نیروی انتظامی پیش قراول این خدمات هستند که قدردان همه زحمت کشان هستیم.

مردم ایران با کمک رسانی به موقع پیام رهبرشان را ادا کردند

امام جمعه اهل سنت شاهین دژ گفت: مردم مسلمان ایران در کمک رسانی، تعاون و همیاری هموطنان به آسیب زدگان که نشانه رافت و مهربانی بود، کوتاهی نکردند، آنچه از دستشان برآمد انجام دادند و پیام رهبرشان را ادا کردند.

ماموستا حاصل بالقچی در خطبه های نماز جمعه این هفته اظهار داشت: کل ایران یکپارچه و با وحدت و یکدلی اعم از مردم و مسوولان به ویژه نیروهای مسلح در این فاجعه اسفناک قدم برداشتند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود حملات ناجوانمردانه سعودی به یمن و شهید شدن بسیاری از مسلمانان را به شدت محکوم کرد و گفت: تعجب آور است که آل سعود کشور خود را مسلمان می داند ولی دست خود را به خون هزاران انسان بی گناه آلوده ساخته است.

بالقچی متذکر شد: مجامع بین الملل و کشورهای اسلامی باید به این عمل خبیثانه آل سعود واکنش نشان دهند، این عمل وحشیانه را محکوم کنند و اجازه ندهند دود این آتش که استکبار و رژیم صهیونیستی شعله آن را شعله ورتر می کنند به جایی برسد.

مردم کرمانشاه با مقاومت و پایداری این روزهای سخت را سپری می کنند

امام جمعه اهل سنت نقده با بیان اینکه مردم کرمانشاه در سال های جنگ تحمیلی متحمل رنج های بیشتر از این شدند، گفت: این مرزداران جمهوری اسلامی ایران با مقاومت، پایداری و موفقیت در مقابل دشمنان خونخوار، استکبار جهانی و حزب بعث که عامل این استکبار بود، آزمایش ها و امتحانات الهی را پشت سر گذاشتند و به یقین این آزمایش را نیز بار دیگر قبول و تحمل و این روزهای سخت را سپری خواهند کرد.

ماموستا ابراهیم سرخابی در خطبه های نماز جمعه این هفته اظهار داشت: مسوولان و نیروهای مسلح شب و روز در صحنه هستند امیدواریم در اسرع وقت از مصیبت و سختی مردم رنج دیده بکاهند.

وی شهادت پیامبر اکرم(ص)، امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا (ع) را تسلیت گفت و اظهار داشت: سیره عملی پیامبر(ص) الگویی برای عموم مسلمانان است.

مردم ایران اسلامی در کمک به همنوعان خود به سنت نبوی عمل کردند

امام جمعه اهل سنت ارومیه گفت: مردم ایران اسلامی در همکاری و کمک به همنوعان خود به زلزله‌زدگان استان کرمانشاه درخشیدند و به سنت نبوی عمل کردند.

ماموستا عبدالقادر بیضاوی در خطبه های نماز جمعه این هفته اظهار داشت: یکی از ویژگی های مومنان دستگیری و کمک به همنوعان در روزهای سخت و ناگوار است و در این روزها مردم ایران با سخاوتمندی و بخشش اموال خود و عمل به این وظیفه دینی و انسانی خدمات ارزشمندی به همنوعان خود ارایه کردند.

وی با بیان اینکه دین اسلام کامل ترین دین الهی و حضرت محمد (ص) آخرین فرستاده خداوند است بر پیروی از سیره و سنت پیامبر بزرگوار اسلام و صیانت از ارزش های اسلامی تاکید کرد.

مردم و دولت ایران وحدت و همدلی را به نمایش گذاشتند

امام جمعه پیرانشهر با تسلیت درگذشت جمعی از مردم استان کرمانشاه در زلزله گفت: امدادرسانی به بازماندگان این زلزله در روزهای اخیر چهره زیبای دیگری از وحدت و همدلی مردم و دولت ایران را به نمایش گذاشت.

ماموستا مصطفی محمودی در خطبه های نماز جمعه این هفته اظهار داشت: عملکرد نظام و مسوولان در کمک رسانی به مردم آسیب دیده کرمانشاه مطلوب و رضایت بخش است.

وی افزود: زمین لرزه هشداری است برای ما که همیشه راه خدا را پیش بگیریم و راه شرک را در پیش نگیریم.

امام جمعه پیرانشهر ایام ارتحال ملکوتی پیامبر رحمت حضرت محمدبن عبدالله(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) و امام رضا(ع)را تسلیت گفت و افزود: زندگی پیامبر بزرگ اسلام سرمایه ارزشمندی است که اگر ایشان نبودند اصولا بشریت از قافله انسانی فاصله زیادی داشت.

مردم ایران مصداق بارز بنی آدم اعضای یکدیگرند را به عرصه ظهور رساندند

امام جمعه اشنویه گفت: مردم ایران اسلامی از هر زبان، نژاد، ملیت و قومیتی بدون هیچ تعصب و ملاحظه ای به یاری زلزله زدگان استان کرمانشاه شتافتند و مصداق بارز بنی آدم اعضای یکدیگرند را به عرصه ظهور رساندند.

ماموستا سیدمصطفی خاتمی در خطبه های نماز جمعه این هفته با تقدیر از تلاش ها و خدمات ارزنده جمعیت هلال احمر در رسیدگی به موقع و فوری به زلزله زدگان استان کرمانشاه، اظهار داشت: خدا را شاکریم که این اتفاق و حادثه محور اتحاد، وحدت، همدلی و همکاری مردم ایران در یاری رسانی به آسیب دیدگان شد.
https://taghribnews.com/vdcjixe8vuqehvz.fsfu.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی