تاریخ انتشار۲۳ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۲۴
کد مطلب : 214753
اخبار عراق

هشدار سازمان بدر به ترکیه/ اعدام 15غیر نظامی در کرکوک به دست داعش

دبیرکل سازمان بدر عراق به دولت ترکیه درباره باقی ماندن نیروهایش در خاک عراق هشدار داد و اعلام کرد در صورت باقی ماندن این نیروها، آنها را نابود خواهد کرد .
هشدار سازمان بدر به ترکیه/ اعدام 15غیر نظامی در کرکوک به دست داعش
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، هادی العامری دبیرکل سازمان بدر عراق که یکی از رهبران نیروهای مردمی موسوم به الحشد الشعبی نیز می باشد تأکید کرد نیروهای مردمی و دستگاههای امنیتی عراقی می توانند "در راستای حفظ حاکمیت و عزت کشور، نیروهای ترکیه ای را به طور کامل نابود کنند.
 
العامری با صدور بیانیه ای تأکید کرد: تظاهرات مردم عراق به منزله حمایت آنها از اقدام های دولت برای بیرون راندن نیروهای ترکیه ای و پایان دادن به نقض حاکمیت این کشور است.
 
هادی العامری، هفته گذشته نیز اعلام کرده بود هر گونه حضور نظامی بدون موافقت دولت، به منزله اشغالگری است که با کلیه ابزارهای موجود در مقابل آن مقاومت خواهیم کرد.
 
خبر دیگر این که یک منبع محلی در استان کرکوک گفت عناصر گروهک تروریستی داعش عصر یکشنبه 15 غیرنظامی عراقی را به اتهام جاسوسی برای نیروهای دولتی در جنوب غربی کرکوک اعدام کردند.
 
به گزارش پایگاه خبری عراقی السومریه نیوز ، این منبع محلی که خواست نامش فاش نشود افزود :گروهک تروریستی داعش چند روز پیش در ادامه جنایت های خود ،15 غیر نظامی را در روستای 'شندوخه' از توابع منطقه الریاض واقع در55کیلومتری جنوب غربی کرکوک ربوده و عصر روزگذشته آن ها را مقابل چشمان اهالی این روستا به ضرب گلوله اعدام کرد.
 
این منبع عراقی خاطر نشان کرد داعش برای ایجاد رعب و وحشت میان اهالی این منطقه و جلوگیری از همکاری آن ها با دولت عراق، اجساد اعدام شدگان را مثله کرد.
 
 
 
https://taghribnews.com/vdcjixe8tuqevaz.fsfu.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی