تاریخ انتشار۲۵ مرداد ۱۳۸۹ ساعت ۰:۳۵
کد مطلب : 23465
نماینده خبرگان رهبری در استان کردستان :

همه ما وظیفه داریم که برای عزت مسلمین و حفظ نظام جمهوری اسلامی از هر گزندی تلاش و حتی از جان مایه بگذاریم .

نماینده خبرگان رهبری در استان کردستان با مسئول دفتر بعثه مقام معظم رهبری در مدینه منوره دیدار و درباره مسائل مختلف منطقه و وحدت میان شیعه و سنی و راه های خنثی کردن توطئه های دشمنان به گفت وگو نشستند.
ماموستا خدایی
ماموستا خدایی


خبرگزاری تقریب (تنا ):



نماینده خبرگان رهبری در استان کردستان با مسئول دفتر بعثه مقام معظم رهبری در مدینه منوره دیدار و درباره مسائل مختلف منطقه و وحدت میان شیعه و سنی و راه های خنثی کردن توطئه های دشمنان به گفت وگو نشستند.

در این دیدار که مسئول حوزه مقاومت بسیج شهید نسرین پور هم شرکت داشت حجت الاسلام والمسلمین
 نجفی روحانی مسئول دفتر بعثه مقام معظم رهبری در سخنانی با تاکید بر اینکه این سرزمین نه تنها مرکز وحی الهی است بلکه تجلیگاه وحدت و محل خنثی سازی توطئه دشمنان اسلام است .

وی تاکید کرد: اولین گام پیامبر گرامی برای نهادینه کردن اهمیت وحدت در بین مسلمین را ایجاد صلح و صفا میان دو قبیله همیشه درگیر اوس و خزرج دانست و افزود: پیامبر ختمی مرتبت با این کار درس بزرگی به مسلمانان بلکه به انسانیت داد و آن اینکه اسلام مکتب صلح و محبت و همزیستی بایکدیگر است درعین حال که برای درامان بودن از کید دشمن ،مسلمان باید بصیرت داشته باشدو تحت تاثیر ترفندهای تبلیغاتی دشمنان درکمین نباید قرار گیرد .

وی تاکید کرد: این سرزمین مملو از عبرت های تاریخی است که گره خورده با وضع فعلی ماست و باید به همه زائران این سفر همه این وقایع تاریخی را به صورت تحلیلی و میدانی بیان کرد تا متوجه باشند که عدم توجه و پیروی از ولایت چه بلاهایی می تواند برسرمسلمین بیاورد .

وی با اشاره به وقایع تلخ گذشته فلسطین اشغالی گفت : در سایه وحدت واستقامت بود که بعد از این همه مدت تحمل مرارت وسختی توانستند درطول ۳۰ روز ابزارها ی جنگی ، زمینی و قدرتمند صهیونیسم را با ابزارهای معنوی و خدایی که همان ایمان، وحدت واستقامت است درهم بشکنند.

در ادامه این دیدار صمیمی ماموستا عبدالرحمان خدایی هم درسخنان کوتاهی ضمن تاکید فراوان برای حفظ وحدت میان مسلمین گفت : برای خودم و نظام جمهوری اسلامی این عیدانه ای که دراین ماه
مبارک برای ما و دیگر زائران اهل سنت سفر به این سرزمین پربرکت را عاید کرد مباهات می کنم و از آن ها می خواهم که این فرصت را مغتنم بشمارند.

وی تاکید کرد: همه ما وظیفه داریم که برای عزت مسلمین و حفظ نظام جمهوری اسلامی از هر گزندی تلاش و حتی از جان مایه بگذاریم .

وی درپایان با اشاره به خطرات فرهنگی و سیاسی که از طرق مختلف ازجمله ماهواره مردم منطقه بویژه جوانان را تهدید می کند ا ز مسئولا فرهنگی کشور خواست که توجه ویژه ای به این منطقه و علمای آن داشته باشند تا بتوان بر کید تفرقه افکنان خارجی و دنباله های داخلی آن ها فائق آییم .

وی تاکید کرد : ایجاد هماهنگی وعلاقه عامه مسلمین صرفنظر از عرب بودن وفارس بودن و یا تفاوت های مذهبی به دشمن شناسی و قیام عمومی در قبال تهاجم فرهنگی و ترفندهای دشمن بپردازیم .
در پایان این دیدار حجت الاسلام نجفی و ماموستا خدایی و همراهان وی برای همه مسلمین كه به دنبال حقیقت و رهایی از ظلم ظالمان و متجاوزین به حقوق مسلمین آرزوی موفقیت کرد.

https://taghribnews.com/vdcjixe8.uqetmzsffu.html
مرجع : پایگاه اطلاع رسانی حج
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی