تاریخ انتشار۱۸ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۳۵
کد مطلب : 201054

تظاهرات ضد صهیونیستی در شیکاگو

فلسطینیان مقیم آمریکا و فعالان خارجی در مرکز شیکاگو درمحکومیت جنایت نوزاد سوزی صهیونیست های اشغالگر در نابلس تظاهرات کردند.
تظاهرات ضد صهیونیستی در شیکاگو
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، شرکت کنندگان در این تظاهرات با محکوم کردن جنایت نوزاد سوزی رژیم صهیونیستی، از دولت آمریکا خواستند دست از حمایت مالی و لجستیکی از رژیم صهیونیستی بردارد.

تظاهرات کنندگان همچنین از جامعه بین الملل خواستند، سیاست های دوگانه خود را کنار بگذارد و از جنایت های رژیم  صهیونیستی چشم پوشی نکند و عاملان جنایت سوزانده شدن علی سعد دوابشه نوزاد شیرخواره فلسطینی را بازداشت و در دادگاه های بین المللی محاکمه کند.

عضو شورای فلسطینی آمریکایی در این مراسم درسخنانی تصریح کرد: فلسطینیان مقیم آمریکا جنایات صیهونیست ها در اراضی اشغالی را محکوم می کنند و از دولت آمریکا می خواهند از پشتیبانی رژیم فاشیست صهیونیست دست بکشد.

"فادی زناید" اظهارداشت: شهادت علی دوابشه به این شکل فجیع، دلیل قاطعی بر خوی نژاد پرستانه و جنایتکارانه صهیونیست ها و تمایل آنان به خونریزی و خشونت است.

"غسان برکات" فعال سیاسی و عضو شورای ملی فلسطین نیز تصریح کرد: زمان آن است که جامعه بین الملل به حمایت زنان، کودکان و سالخوردگان فلسطینی در برابر صهیونیست های جنایتکار، برخیزد.
 
https://taghribnews.com/vdcjive8xuqeyyz.fsfu.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی