تاریخ انتشار۲۴ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۲۸
کد مطلب : 293756
عضو هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری در ارومیه:

​داعش در حال نابودی است/ اقدام بارزانی با بیداری نخبگان به نتیجه نرسید

عضو هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری گفت: داعش به فضل الهی، تلاش صادقانه نیروها و دولت های عراق و ایران در حال نابودی است.
​داعش در حال نابودی است/ اقدام بارزانی با بیداری نخبگان به نتیجه نرسید
به گزارش خبرگزاری تقریب از ارومیه، آیت الله سید احمد خاتمی سه شنبه شب در حسینیه ثارالله ارومیه در جمع مردم این شهر اظهار داشت: ائتلاف غربی ها برای نابودی داعش عوام فریبی بوده این درحالیست که عراقی ها با همکاری ایران اسلامی، صادقانه برای مقابله با داعش و نابودی این گروهک با همه توان به میدان آمدند.

وی با اشاره به تحولات منطقه و به‌خصوص منطقه کردستان عراق، افزود: اقدام بارزانی برای همه پرسی اخیر کردستان عراق و تشکیل حکومت جدید با خواست آمریکا و رژیم صهیونیستی بود که با بیداری نخبگان به نتیجه نرسید و نتیجه ای جز نابودی دشمنان عراق نداشت.

عضو هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری اضافه کرد: در فضای مجازی شاهدیم که از سوی بیگانگان و حامیان آنها کمک ایران به مردم عراق و سوریه را زیر سوال می برند که باید گفت اگر دیروز به دولت‌های عراق و سوریه در مبارزه با داعش کمک نمی‌کردیم، امروز باید در خیابان‌های شهرهای مختلف کشورمان نظیر تهران و ارومیه به مقابله می‌پرداختیم که نمونه بارز آن را در عملیات تروریستی ماه رمضان امسال در تهران شاهد بودیم.

وی اهمیت مقاومت اسلامی در جای جای کشورهای مسلمان را تشریح کرد و افزود: در برابر توطئه ها و اقدامات دشمن باید بیداری و بصیرت مردم افزایش یابد.

امام جمعه موقت تهران با تسلیت جان باختن تعدادی از هموطنان در زلزله اخیر کرمانشاه، بیان کرد: در زلزله اخیر همه نیروها بسیج و وارد میدان شدند و همه این افراد با توان کامل در حال کمک به زلزله زدگان هستند.

آیت الله خاتمی با بیان اینکه همه امکانات دولتی، نیروهای نظامی و انتظامی برای نجات دادن زلزله‌زدگان به کار گرفته شده است، اضافه کرد: فرامین رهبر معظم انقلاب در این زمینه، کمک‌رسانی به زلزله‌زدگان کرمانشاه را بیش از پیش شتاب بخشید و این موضوع قابل تقدیر است.

امام‌جمعه موقت تهران، در عین حال متذکر شد: مردم تنها به حساب‌هایی که از سوی مسئولین مربوطه اعلام می‌شود مراجعه کرده و به حساب‌های شخصی افراد مبلغی واریز نکنند تا شاهد برخی سوء استفاده‌ها نباشیم.

وی هدف دشمنان قسم خورده ایران اسلامی را بی خاصیت کردن ملت ایران عنوان و اظهار کرد: این اهداف شوم استکبار نیز همچون سایر توطئه ها خنثی می شود.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به اینکه یک جامعه دینی باید مقتدر و توانمند باشد تا دشمنان از آن حساب ببرند، تاکید کرد: اگر در دنیای امروز به سلاح مجهز نباشیم و اقتدار خود را به رخ جهان نکشیم، ما را مورد تجاوز قرار می دهند لذا آنچه دین به ما می گوید باید دکترین دفاعی بازدارندگی را دنبال کنیم.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه نیز حوزه های علمیه را کانون دیانت و معنویت در جامعه اسلامی عنوان کرد و گفت: علمای دین حافظان اسلام از مسیر انحراف هستند و امروز شاکر وجود علمای برجسته در کشور هستیم.

حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی حمایت و تقویت حوزه های علمیه را حمایت از دین دانست و افزود: ضمن اینکه تقویت حوزه های علمیه مایه سربلندی اسلام و انقلاب است، به برکت حوزه های علمیه و روحانیت دین از مسیر انحراف مصون می ماند.

وی خاطرنشان کرد: در هر زمانی یک عده خواهند آمد که دین را از مسیر انحراف حفظ خواهند کرد که امروز این امر بر عهده حوزه های علمیه است.
https://taghribnews.com/vdcjite8muqehaz.fsfu.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی