تاریخ انتشار۲۷ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۰۱
کد مطلب : 218650
مبادله ۱۱زندانی ایران و آمریکا؛

وضعیت ۳ گروه از زندانیان ایرانی مبادله شده از زبان خوشرو

نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل متحد، ماهیت سه گروه از اتباع کشورمان را که در نتیجه تبادل با آمریکا، از زندانهای این کشور آزاد شده یا از تعقیب خارج شده‌اند، تشریح کرد.
وضعیت ۳ گروه از زندانیان ایرانی مبادله شده از زبان خوشرو
به گزارش خبرگزاری تقریب (تنا) غلامعلی خوشرو با اشاره به تبادل چهار زندانی ایرانی – آمریکایی و هفت زندانی ایرانی میان دولت های ایران و آمریکا اظهار داشت: اسامی زندانیان ایرانی که در پی این تبادل آزاد می‌شوند عبارتند از، نادر مدانلو، بهرام مکانیک، خسرو افقهی، آرش قهرمان، تورج فریدی، نیما گلستانه و علی صابونچی.

وی افزود: این افراد از جرایم اتهامی بخشیده می‌شوند و می‌توانند در هر کشوری که مایل هستند زندگی کنند و از جمله به ایران سفر کنند که در این صورت، مورد استقبال خواهند بود.

نماینده کشورمان در سازمان ملل متحد گفت: همچنین شمار دیگری نیز هستند که بعد از طی دوره زندانشان تحت تعقیب نخواهند بود و به هر کشوری که بخواهند از جمله ایران، می‌توانند سفر کنند.

خوشرو اضافه کرد: ۱۴ نفر هم که تاکنون تحت تعقیب دادگستری بین‌المللی و پلیس بین‌الملل بوده‌اند، از این به بعد از این وضعیت خارج میشوند و آزاد خواهند بود و هیچ مشکلی در آینده نخواهند داشت.
https://taghribnews.com/vdcjioe8yuqevmz.fsfu.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی