تاریخ انتشار۲۱ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۳۰
کد مطلب : 288455
ائمه جمعه آذربایجان غربی تاکید کردند

​خصومت آمریکا نسبت به ایران همیشگی است/ اقلیم کردستان عراق مقدمه ای برای سرکوب ملت کرد است

ائمه جمعه اهل سنت آذربایجان غربی در خطبه های این هفته نماز جمعه ادعای ترامپ در خصوص برجام را نشانه خصومت همیشگی آمریکا نسبت به ایران عنوان و راهکار مقابله با دشمنان را اتحاد و همبستگی اعلام کردند.
​خصومت آمریکا نسبت به ایران همیشگی است/ اقلیم کردستان عراق مقدمه ای برای سرکوب ملت کرد است
به گزارش خبرگزاری تقریب از ارومیه، امام جمعه اهل سنت نقده گفت: خصومت آمریکا نسبت به ایران همیشگی است، ملت ایران یکپارچه و متحد است و نگرانی در زمینه تهدیدها وجود ندارد.

ماموستا ابراهیم سرخابی در خطبه های نماز جمعه این هفته اظهار داشت: ترامپ همیشه نابخردانه حرف می زند و ممکن است تصمیماتی در مورد برجام اتخاذ کند، ولی ملت ایران با همه دشمنی ها و خصومت های آمریکا آشنا هستند.

وی افزود: اقدامات دولت آمریکا در قالب جنگ تحمیلی، بلوکه شدن سرمایه های ایران، تحریم های اقتصادی و اقدام به کودتا نسبت به ملت ایران از اول انقلاب بر کشورمان تحمیل شده لیکن تاکنون نتوانستند در این امر موفق باشند بعد از این نیز نخواهند توانست موفق شوند.

ملت ایران با اتحاد پاسخ محکمی به زیاده خواهی های آمریکا می دهند

امام جمعه اهل سنت ارومیه با اشاره به سخنان اخیر ترامپ در خصوص برجام گفت: ملت ایران با اتحاد و قدرت تمام در برابر زیاده خواهی ها و فشارهای آمریکا ایستاده و پاسخ محکمی به آن خواهند داد.

ماموستا عبدالقادر بیضاوی در خطبه های نماز جمعه این هفته مقاومت و ایستادگی را تنها راه مقابله با آمریکا بیان کرد و اظهار داشت: مردم و مسئولان وظیفه دارند در این برهه از زمان با بصیرت و آگاهی کامل در برابر توطئه های استکبارگران ایستادگی کنند.

وی اتحاد مسلمانان را تنها راه پیروزی در برابر استعمار دانست و اضافه کرد: تلاش کنیم با حفظ انسجام و چنگ زدن به ریسمان الهی، فتنه دشمنان را خنثی کنیم.

اقلیم کردستان عراق مقدمه ای برای سرکوب ملت کرد است

امام جمعه اهل سنت شاهین دژ گفت: اقلیم کردستان عراق، مقدمه ای برای سرکوب ملت ها به ویژه ملت کرد است.

ماموستا حاصل بالقچی در خطبه های نماز جمعه این هفته اظهار داشت: دشمنان دین اسلام به دنبال این هستند تا ملت و آینده آنها را به نابودی بکشانند که تنها راهکار مقابله با این توطئه ها، اتحاد، همدلی و صفوف واحده است و باید در حفظ آن کوشا باشیم.

وی افزود: امروز باید علما و روحانیون از نظر فقهی و کلامی به روز باشند و با علم، منطق و درایت کلامی پاسخ مثبت و ارزنده ای به ابهامات و سوالات پیش روی جوانان ارائه دهند چرا که دشمن به دنبال این است تا نقش نخبگان و پیشکسوتان را خنثی سازد.

ملت ایران در قبال تهدیدهای واهی ترامپ متزلزل نمی شوند

امام جمعه اهل سنت تکاب گفت: ملت ایران با تمدن دینی که دارند همیشه اسرائیل و آمریکا را دشمن دین خدا و رسول خدا می دانند چرا که حکم خداوند است.

ماموستا جلال مرادی در خطبه های نماز جمعه این هفته اظهار داشت: یهود دشمن تاریخی مسلمانان است و همواره دشمنی خود با اسلام و مسلمین را از زمان صدر اسلام تاکنون نشان داده است.

وی تصریح کرد: پاسخ ملت ایران به خصومت های همیشگی سردمداران آمریکا پاسخ امام راحل امت ایران اسلامی است که فرمودند آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند.

هیچ وقت نباید به آمریکا اعتماد کرد

امام جمعه شهرستان بوکان گفت: دشمنی آمریکا نسبت به ایران ثابت شده است و هیچ وقت نمی توانیم به این کشور اعتماد کنیم.

ماموستا عبدالرحمن خلیفه زاده در خطبه های نماز جمعه این هفته اظهار داشت: آمریکا با بدعهدی در برجام دورویی خود را بیشتر ثابت می‌کند هر چند که هیچ وقت با ایران اسلامی و ملت ایران راست نبوده‌اند و همیشه درصدد فریب و حیله هستند.

وی با بیان اینکه مسئولان ایران باید با جدیت پاسخ اقدامات آمریکا را بدهند و در مقابل فشار آنها کوتاه نیایند، اضافه کرد: آمریکا دشمن ایران اسلامی بوده و هست و هیچ وقت از این دشمنی دست برنمی دارد.

نظام استکباری از واژه های شیعه و سنی استفاده ابزاری می کنند

امام جمعه مهاباد گفت: نظام استکباری و صهیونیسم از واژه های شیعه و سنی استفاده ابزاری می کنند.

ماموستا ملاقادر سهرابی در خطبه های این هفته نمازجمعه مهاباد اظهار داشت: هدف دشمن از ایجاد تفرقه بین شیعه و سنی، ضربه زدن به اسلام است.

وی افزود: مسلمانان ریشه واحدی دارند و همه آنها تابع قرآن و سنت پیامبر اسلام (ص) هستند.

امام جمعه مهاباد در خصوص تصمیم گیری امشب ترامپ در قبال توافق برجام گفت: همه کشورهای جهان خواهان حفظ برجام هستند و از آن حمایت می کنند.
 
https://taghribnews.com/vdcjioe8iuqeoxz.fsfu.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی