تاریخ انتشار۲۸ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۵۹
کد مطلب : 179654

همایش جنبش اسلامی در دفاع از ساحت پیامبر و مسجد الاقصی

همایش جنبش اسلامی در سرزمین های اشغالی 1948 در حمایت از حضرت محمد (ص) و مسجدالاقصی و همچنین به نشانه محکوم کردن جنایات دشمن صهیونیستی برگزار شد .
همایش جنبش اسلامی در دفاع از ساحت پیامبر و مسجد الاقصی

به گزارش خبرگزاری تقریب (تنا) به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین ، در این همایش که با شعار "معراجگاه نبی مکرم اسلام" و با حضور رهبران و اعضای جنبش اسلامی و  فلسطینیان ساکن روستاها و شهرهای اشغالی برگزار شد رئیس کمیته عالی اسلامی بیت المقدس درسخنانی گفت : حضور شما نشان دهنده عشق و علاقه وافر به حضرت محمد (ص) است اما متاسفانه غرب این محبت و شان و مقام آن حضرت را درک نمی کند .

شیخ عکرمه صبری افزود : دشمن صهیونیستی شهر قدس و مسجد مبارک الاقصی را نشانه رفته ، مراجع صهیونیست برای یهودی سازی این شهر و مسجد تلاش می کنند و انتقال جنازه یهودیان از فرانسه به بیت المقدس نیز توطئه شومی است که این روزها شاهد هستیم .

او همچنین خظاب به صهیونیستها گفت : به دشمن صهیونیستی اعلام می کنم که درسایه حضور مداوم شیر زنان فلسطینی در مسجد الاقصی همه طرح ها و توطئه های شوم اسرائیل محکوم به شکست است.

رئیس جنبش اسلامی فلسطین هم دراین مراسم با اشاره به انتشار کاریکاتورهای موهن در فرانسه گفت : ما از آزادی بیان استقبال و حمایت می کنیم اما آزادی بیانی که انسانهای دادگر و عدالت پیشه و خردمند و عاقل منادیان آن هستند، نه آزادی بیانی که انسانهای کینه توز و نادان از آن دم
می زنند.

شیخ رائد صلاح افزود: در این روزها که ندای حقوق بشر و کرامت انسان به گوش می رسد به همه آنانی که فریاد ما را می شنوند، اعلام می کنیم که شاگردان حضرت پیامبر اکرم (ص) نخستین کسانی هستند که به جهانیان درس آزادگی انسان را آموختند  .
https://taghribnews.com/vdcjihevxuqeamz.fsfu.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی