تاریخ انتشار۲۱ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۴۲
کد مطلب : 259556
آیت الله نابلسی:

مسؤولان جدید آمریکا بدانند ایران، هراسی از آنها ندارد

آیت الله نابلسی گفت: امام خمینی هیچ گاه از آمریکا نترسید و آمریکا را شیطان بزرگ نامید؛ به مسؤولان جدید آمریکا گوشزد می کنیم که جمهوری اسلامی ایران از تهدید آنها نمی ترسد.
مسؤولان جدید آمریکا بدانند ایران، هراسی از آنها ندارد
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، آیت الله عفیف نابلسی از علمای لبنان با انتشار یادداشتی در روزنامه البناء لبنان به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران چنین نوشت:جمهوری اسلامی ایران هیچ گاه جنگ را انتخاب نکرد و تمایلی به مشکل آفرینی ندارد؛ تمام مسأله این است که ایران می خواهد آزاد و مستقل باشد و به همین خاطر تمام زمین با ایران وارد جنگ شدند.

کسی که به نقشه نگاه کند متوجه می شود که ایران از خشکی و دریا احاطه شده و ماهواره های جاسوسی از آسمان همه چیز را زیر نظر دارند و همزمان محاصره نظامی و مالی و اقتصادی ایران هم ادامه دارد و اگر عواملی مانند ایمان قوی مردم ایران نباشد، این همه محاصره و تحریم می تواند باعث مرگ یک ملت بشود.

طبیعی است استکبار غربی که ایران روزی پایگاه اقتصادی و سیاسی و نظامی مهم آنها بوده امروز از تغییرات بزرگی که به رهبری امام خمینی در ایران ایجاد شده هراس داشته باشند، چون آنها کشوری با ثروت های طبیعی فراوان را از دست داده اند و با آمدن امام ایران از یک کشور وابسته به یک کشور مستقل و متکی به خود تبدیل شد که به منبع آگاهی و بیداری منطقه و جهان نیز مبدل شده است.

همچنین در سال های گذشته ایران به رهبری امام خامنه ای توانست به یکی از قدرتمند ترین کشورها تبدیل شود و با تکیه بر ایمان و شجاعت سیاسی خود به قدرت های علمی و اقتصادی و تکنولوژی دست پیدا کند و اکنون ایران به یکی از برجسته ترین نقاط جذب و بازتاب های مثبت در سطح بشریت تبدیل شده و از این رو می بینیم استکبار جهانی با سیاست های خود به دنبال دشمنی با ایران و استفاده از اهرم خشونت در تمام سطوح برای سرنگونی این کشور اسلامی و خاموش ساختن نور هدایتی است که از ایران ساطع گشته و ارزش ها و تمدن اسلامی و انسانی مبتنی بر احترام به کرامت انسانی و آزادی و عدالت و قانون و توسعه روابط با کشورها را با خود به همراه دارد.

امام خمینی هیچ گاه از آمریکا نترسید و آمریکا را شیطان بزرگ نامید؛ امام خمینی از میان منافع شخصی و حقیقت، راه حقیقت را برگزید و از میان استقلال و شکوفایی اقتصادی در سایه وابستگی به بیگانگان، استقلال را برگزید.

امام خمینی دوست نداشت با آمریکایی رابطه برقرار کند که سیاست استعماری و استثماری و استبداد در برخورد با ملت های مستضعف دارد و در برخورد با نظام و کشوری که دست او به ظلم به تمام بشریت و چپاول ثروت ملت ها و نقض حقوق بشریت آلوده است، اهل سازش نبود و از این رو هنگامی که امام خمینی آمریکا را شیطان بزرگ نامید، سخن امام تمام این معانی را در بر داشت و به دولت های ایران نیز اجازه نداد با شیطان بزرگ رابطه داشته باشند و گفت: ما با آمریکا رابطه برقرار نمی کنیم مگر در صورتی که دست از ظلم و سلطه طلبی بردارد و تا آخر بر مواضع خود خواهیم ایستاد، رابطه ای که بر اساس ظلم و تجاوز باشد ما نیازی به آن نداریم.

این مطالب را در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی بیان می کنیم تا به مسؤولان جدید آمریکا که بر طبل جنگ می کوبند گوشزد کنیم که جمهوری اسلامی ایران از این تهدیدها نمی ترسد و آماده رویارویی با دشمنان است؛ خواه این دشمنان منطقه ای باشد یا آمریکا باشد.

کسی که بر خدا توکل کند و به ملت خود اعتماد کند پیروز است؛ این یک قاعده تاریخی و الهی است و نهایت تاریخ نیز بدون تردید با سقوط و سرنگونی امپراتوری سرکش جهان رقم خواهد خورد و این واقعیت دیر یا زود  اتفاق خواهد افتاد.
 
https://taghribnews.com/vdcjihe8muqeiiz.fsfu.html
مرجع : حوزه
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی