تاریخ انتشار۱۱ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۰۹
کد مطلب : 187150

جنبش انصارالله: پاسخی دندان شکن به جنایت آل سعود خواهیم داد

جنبش مردمی انصارالله یمن: پاسخ دندان شکن ما به تجاوزات عربستان تا درون کاخهای رهبران این کشور خواهد بود و قصرهای شاهزادگان سعودی را در برخواهد گرفت.
جنبش انصارالله: پاسخی دندان شکن به جنایت آل سعود خواهیم داد

به گزارش خبرگزاری تقریب (تنا) ضیف الله الشامی عضو شورای سیاسی جنبش انصارالله در گفتگو با پایگاه اینترنتی العهد جنایت وحشیانه جنگنده های سعودی و کشتار مردم بیگناه در اردوگاه المرزق در استان حجّة یمن را محکوم کرد.

الشامی گفت: کشتار ساکنان اردوگاه حجّة که پس از جنگهای شش گانه از طرف سازمان ملل درسال 2007 در یمن برپا شده، اقدامی تجاوزکارانه و جنایتکارانه بود و ارتش یمن و رهبران انقلابی پاسخ مناسبی به این جنایت خواهند داد.

وی خاطرنشان کرد: جنگنده های سعودی شهرها، کارخانه ها و تاسیسات حیاتی یمن را هدف قرار می دهند تا بین یمنی ها فضایی از رعب و وحشت ایجاد کنند.

وی تاکید کرد: ما از قدرت کافی برخورداریم و گزینه های مان باز است.

وی افزود: فقط بخش اندکی از شهر عدن هم اکنون در اختیار نیروهای دشمن قرار دارد. عملیات پاکسازی جنوب یمن از شبه نظامیان عبدربه منصورهادی و تروریستهای القاعده در شرف اتمام است.

جنگنده های عربستانی باهمکاری برخی از کشورهای حاشیه جنوبی خلیج فارس از پنجشنبه گذشته یمن را هدف حملات هوایی قرار داده اند که بر اثر این حملات صدها غیرنظامی یمنی کشته شده اند.
https://taghribnews.com/vdcjiaevyuqeovz.fsfu.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی