تاریخ انتشار۹ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۰۸
کد مطلب : 200091

پیشروی های جدید ارتش سوریه

ارتش‌ سوریه و مقاومت حزب‌الله با پیشروی در محور غربی شهرک الزبدانی مسجد «بردی» و مناطق اطراف آن را آزاد کرده و کنترل آنها را در دست گرفتند.
پیشروی های جدید ارتش سوریه
نیروهای ارتش سوریه و مقاومت حزب الله در ادامه عملیات آزادسازی شهرک «الزبدانی» موفق شدند، نقاط جدیدی را در غرب این شهرک که تحت سیطره گروه تروریستی تکفیری «جبهه النصره» بود، آزاد کنند و پیشروی در محور غربی الزبدانی را ادامه دهند.بنابر گزارش‌ خبرگزاری فارس، این نیروها پس از آزادسازی مسجد «بردی» و ساختمان‌های اطراف آن، واقع در جنوب غربی شهرک الزبدانی، کنترل آنها را در دست گرفتند.
نیروهای ارتش سوریه و مقاومت حزب الله پس از تحکیم مواضع خود در این نقاط به پیشروی در محور غربی الزبدانی ادامه می‌دهند و در این راستا ده‌ها تروریست تکفیری وابسته به جبهه النصره و احرار الشام را از پای درآورده و زخمی کردند.
همچنین از مرکز شهرک الزبدانی گزارش شده است که یگان‌های ارتش سوریه و نیروهای مقاومت حزب الله در منطقه «الشلاح» به سمت خیابان «الزعطوط» پیشروی کرده و هم اکنون به حوالی کوی «المحطه» رسیده‌اند.
این نیروها در جریان عملیات خود یک انبار تجهیزات نظامی و دو دستگاه خودرو مجهز به تیربار سنگین گروه‌های تروریستی را در نزدیکی منطقه «النابوع» در شمال غربی الزبدانی و یک تیربار سنگین 23 میلیمتر را در منطقه «بیت خیطو» این شهرک منهدم کردند.
 
https://taghribnews.com/vdcjhye8vuqeyyz.fsfu.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی