تاریخ انتشار۱ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۰۰
کد مطلب : 174596
تجمع علماء المسلیمن:

مقاومت مسلحانه تنها راه مقابله با رژیم صهیونیستی است

تنا- بیروت
تجمع علماء المسلمین، همه مردم کشورهای اسلامی را به همبستگی با مردم فلسطین و حمایت از کمپینهای حمایتی برای بازسازی خانه های و بناهای تخریب شده در این کشور فراخواند.
مقاومت مسلحانه تنها راه مقابله با رژیم صهیونیستی است
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، تجمع علماء مسلمین پس از نشست دوره ای خود با صدور بیانیه ای از اقدامات روزانه رژیم صهیونیستی علیه مسجد الأقصی و مردم فلسطین انتقاد کرد.

در این بیانیه آمده است: امتهای عربی و اسلامی به جنگ با گروه های تروریستی در سوریه و عراق مشغول  و از فلسطین غافل شده اند و مردم این کشور به تنهایی در مقابل این رژیم اشغالگر مقاومت می کنند.

تجمع علماء المسلمین تصریح کرد: شهدای فلسطین و مخصوصا غسان و عدی(دو شهید عملیات استشهادی قدس) ثابت کردند که میتوان با امکانات کم به رژیم صهیونیستی فهماند که این رژیم نمی تواند واقعیت مسجد الأقصی را تغییر دهد و بهای اقدامات جنایتکارانه خود را خواهد پرداخت.

در این بیانیه آمده است: مقاومت مسلحانه، تنها راه مقابله با رژیم صهیونیستی است و هر راه حل دیگری تحت عنوان راه حل مسالمت آمیز و یا دیگر ابتکار عملهای عربی بهانه ای برای ادامه اشغالگری این رژیم در فلسطین است.

تجمع علماء المسلمین همه مردم کشورهای اسلامی را به همبستگی با مردم فلسطین و حمایت از کمپینهای حمایتی برای بازسازی خانه های و بناهای تخریب شده در این کشور فراخواند.
https://taghribnews.com/vdcjhxevmuqeaiz.fsfu.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی