تاریخ انتشار۳ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۳۱
کد مطلب : 154895
امام جمعه دهگلان:

عزم و اراده ملی اقوام و مذاهب ایرانی همه توطئه ها را به فرصت تبدیل خواهد کرد

امام جمعه دهگلان بر تقویت همدلی و انسجام بین مردم و مسئولان در کشور برای تحقق شعار سال ۹۳ تأکید کرد و گفت: عزم و اراده ملی اقوام و مذاهب ایرانی همه توطئه ها را به فرصت تبدیل خواهد کرد.
عزم و اراده ملی اقوام و مذاهب ایرانی همه توطئه ها را به فرصت تبدیل خواهد کرد
"ماموستا جمال جعفری" در گفتگو با خبرنگار تقریب در سنندج اظهار داشت: رهنمودهای رهبر معظم انقلاب همواره به عنوان نقشه راهی بر مسیر تعالی و عزت همه ایرانیان قرار داشته و با تکیه بر آن توانسته ایم بر بسیاری از توطئه ها و دسیسه های دشمنان فائق آییم. 

این روحانی برجسته اهل سنت کردستان تصریح کرد: اقتصاد و فرهنگ دو امر کلیدی برای توسعه و تعالی جامعه اسلامی به شمار می آیند و بدون شک با استقلال و پیشرو بودن مسلمانان در این دو عرصه می توان بر همه توطئه های دشمنان اسلام غلبه کرد. 

ماموستا جعفری خاطر نشان کرد: به فضل الهی شاهد بهره مندی ایران اسلامی از منابع طبیعی، ذخایر معدنی و زیرزمینی هستیم و آب و خاک حاصلخیز در کنار ذخایر فرهنگی، آداب و سنن اصیل و تنوع فرهنگی اقوام و مذاهب مختلف اسلامی در کشور فرصتی بی بدیل را برای تعالی همه جانبه ایران اسلامی فراهم کرده است. 

امام جمعه دهگلان افزود: باید با درنظر گرفتن این توانمندی ها و با عزمی راسخ و مدیریتی منسجم و جهادی برای بالفعل کردن توانمندی های خویش تلاش نماییم و در این راستا نیز اقتصاد و فرهنگ را دو امر کلیدی به حساب آوریم. 

ماموستا جعفری در پایان سخنان خود اظهارداشت: هرگونه غلفت از اقتصاد و فرهنگ زمینه ساز وابستگی کشور به دشمنان بوده و صدمات جبران ناپذیری را بر معیشت مردم، زندگی، امنیت و آسایش فکری و فرهنگی جامعه وارد خواهد کرد لذا بر همه ایرانیان واجب است که در این راستا احساس مسئولیت نمایند.
https://taghribnews.com/vdcjhxeviuqeioz.fsfu.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی