تاریخ انتشار۶ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۳۰
کد مطلب : 183794

طرح ساخت شش هتل صهیونیستی مقابل مسجدالاقصی

رژیم اشغالگر صهیونیستی در ادامه اقدامات خود درجهت یهودی سازی قدس و مسجد الاقصی، تصمیم گرفته شش هتل مقابل مسجدالاقصی بنا کند.
طرح ساخت شش هتل صهیونیستی مقابل مسجدالاقصی
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، مؤسسه وقف و میراث الاقصی در بیانیه ای از نقشه رژیم صهیونیستی برای ساخت شش هتل و چند مرکز تجاری و گردشگری مقابل مسجد الاقصی پرده برداشت.

در این بیانیه آمده است: مقامات رژیم صهیونیستی همچنان به طرح های یهودی سازی قدس و شهرک سازی صهیونیستی در این منطقه به ویژه در اطراف مسجد مبارک الاقصی ادامه می دهند.

این مؤسسه همچنین در مورد ساخت هتل های صهیونیستی مقابل مسجد الاقصی خاطرنشان کرد: این شش هتل با ۱۳۳۰ اتاق و چند مرکز تجاری و گردشگری و همچنین رستوران و سالن اجتماعات برای مناسبت های یهودیان، در حاشیه جنوبی مسجد الاقصی ساخته می شود.

این بیانیه افزوده است: این پروژه در مساحتی حدود ۱۳۰ هزار مترمربع ساخته می شود و اخیراً رژیم صهیونیستی مناقصه ای را برای ساخت این هتل ها برگزار کرده است.

مؤسسه الاقصی با اشاره به اینکه هزینه ساخت این هتل ها را وزارت گردشگری رژیم صهیونیستی و شهرداری این رژیم درقدس اشغالی تأمین می کند، تأکیدکرد: این طرح، که بخش از طرح یهودی سازی قدس اشغالی است، بسیار خطرناک است و آینده این مکان مقدس را به خطر می اندازد.
https://taghribnews.com/vdcjhtevxuqeoaz.fsfu.html
مرجع : الوفد
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی