تاریخ انتشار۲۰ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۳۶
کد مطلب : 298490
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت سردشت:

​ فرمان انتقال سفارت آمریکا به بیت المقدس اوج شکست استکبار است

تنا - استان آذربایجان غربی
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت سردشت گفت: فرمان انتقال سفارت آمریکا به بیت المقدس توسط رئیس جمهوری آمریکا اوج شکست استکبار است.
​ فرمان انتقال سفارت آمریکا به بیت المقدس اوج شکست استکبار است
عبدالرحمن باروزه در گفتگو با خبرنگار تقریب در ارومیه اظهار داشت: تصمیم اخیر ترامپ مبنی بر انتقال سفارتخانه آمریکا به قدس شریف نتیجه شکست‌های پی ‌در پی و مفتضحانه آمریکا و رژیم صهیونیستی در منطقه است.

وی ادامه داد: آمریکا برای سرپوش گذاشتن روی شکست داعش در عراق و سوریه و نقش برآب شدن توطئه هایشان در یمن و برخی ممالک اسلامی این بازی جدید را شکل داده که حتما شکست خواهد خورد.

باروزه افزود: دستور انتقال سفارت آمریکا به بیت المقدس نهایت دشمنی استکبار به مسلمانان را نشان داد و اینکه آمریکا با همه قدرت و امکاناتی که دارد به دنبال ضربه زدن به اسلام و مسلمانان است.

وی با اشاره به اینکه چهره پلید آمریکا، رژیم صهیونیستی و دست نشانده های آنها برای همه مسلمانان آشکار شده است، خاطرنشان کرد: همه مسلمانان اعضای امت حضرت محمد (ص) هستند و زمان آن فرا رسیده است تا در کنار هم باشند و از اختلاف دوری کنند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت سردشت متذکر شد: بیت المقدس مکان مقدسی برای همه ادیان آسمانی است ولی به دلیل دشمنی که با مسلمانان دارند آنها را وادار کرد که به مقدسات خود نیز توهین کنند.

وی اتحاد جامعه اسلامی را قدرت آفرین دانست و افزود: در صورت داشتن اتحاد و قدرت است که استکبار جهانی نمی‌تواند چشم طمع به دنیای اسلام داشته باشد.

باروزه با اشاره به اینکه بیداری عظیم اسلامی رخ داده است، گفت: مسلمانان در این مقطع حساس زمانی وظیفه دارند دشمن اصلی خود که آمریکاست را خوب بشناسند، بیش از پیش صفوف خود را منسجم تر و به تاکیدات قرآن کریم عمل کنند.
https://taghribnews.com/vdcjhoe8yuqehxz.fsfu.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی