تاریخ انتشار۳۱ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۹:۵۹
کد مطلب : 156893

خطر بازگشت تروریست ها به غرب

نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به اینکه جریان تکفیری حاصل تفکرات عالمان بی تقوا است، تأکید کرد: علمای اسلام چه شیعه و چه سنی برای مقابله با این تفکر وظیفه سنگینی بر عهده دارند.
خطر بازگشت تروریست ها به غرب
"منصور حقیقت پور" نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار تقریب پیرامون حمایت کشورهای غربی از تروریست های تکفیری در سوریه گفت: اقدام خلاف کشور های غربی برای بازگذاشتن دست تروریست ها برای حضور در سوریه و اقدام به جنایت در این کشور در آینده موجب خواهد شد که این تروریست ها به خود این کشور ها نیز آسیب برسانند.

وی با اشاره به زیانبار بودن بازگشت های تروریست ها از سوریه به کشور هایشان افزود: تروریست هایی که اکنون در سوریه جنایت می کنند هنگام بازگشت به کشور های خودشان عملیات تخریبی و حمله به مردم را سازماندهی خواهند کرد و به منافع کشور های خودشان نیز حمله می کنند.

نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس افزود: تروریست های خارجی که اکنون در سوریه علیه بشار اسد می جنگند در آینده آثار زیانبار امنیتی و سیاسی برای کشور های خودشان به بار خواهند آورد.

حقیقت پور با اشاره به عملیات گسترده دولت سوریه برای از بین بردن تروریست ها در این کشور اظهار داشت: در حال حاضر دولت سوریه مقابله جدی با گروه های تروریستی را در دستور کار قرار داده است بنابراین در آینده تروریست های تکفیری در سوریه جایی نخواهند داشت و اینها به زودی پاکسازی می شوند.

وی پیرامون نقش علمای اسلامی برای مقابله با تفکر تکفیری و افراطی گری اظهار داشت: علمای اسلام چه شیعه و چه سنی در این زمینه نقش بسیار مؤثری دارند.

نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به اینکه بسیاری از این گروههای تکفیری دست نشانده غرب هستند، افزود: جریان تکفیری حاصل تفکرات عالمان بی تقوا است و علمای جهان اسلام باید آثار سوء فکری این تفکر جعلی را در جهان اسلام پاکسازی کنند و به زباله دان تاریخ بفرستند.
https://taghribnews.com/vdcjhmevtuqeioz.fsfu.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی