تاریخ انتشار۶ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۰۳
کد مطلب : 175090

تظاهرات مردم غزه عليه جنايات رژيم صهيونيستی

شماری از زنان در غزه علیه جنایات رژیم صهیونیستی علیه فلسطینی ها تظاهرات کردند.
تظاهرات مردم غزه عليه جنايات رژيم صهيونيستی
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا) به نقل از پرس تی وی، به مناسبت روز جهانی پایان دادن به خشونت علیه زنان ، شماری از زنان فلسطینی با تجمع در برابر دفتر سازمان ملل متحد در غزه، خواستار عزت و احترام و آزادی برای زنان فلسطین و دفاع از آنها شدند و جنایات اسرائیل را علیه زنان فلسطینی محکوم کردند.

یک زن فلسطینی گفت ما از جامعه بین المللی می خواهیم نقض حقوق زنان را متوقف کند و اسرائیل را مجبور کند به قوانین بین المللی در محافظت از زنان در جنگ عمل کند.

بسیاری از سازمانهای جامعه مدنی و مدافع حقوق زنان در جنبش دفاع از حقوق زنان فلسطینی شرکت کردند. دولت وحدت ملی فلسطین نیز در این جنبش حضور دارد.

حیفا الاقا وزیر امور زنان در دولت وحدت ملی گفت این طرحی بین المللی است که به مدت پانزده روز در سراسر جهان ادامه دارد. هدف از آن تحقق حقوق زنان است. ما به سازمان ملل متحد طوماری داده ایم و در آن خواستار دفاع از زنان فلسطینی در برابر اشغالگران اسرائیلی شده ایم. متاسفانه اسرائیل خود را بالاتر از قانون تلقی می کند. ناظران بین المللی باید به اینجا بیایند و تحقیق کنند. اسرائیل باید برای جنایاتی که مرتکب می شود پاسخگو باشد.
https://taghribnews.com/vdcjhievyuqeayz.fsfu.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی