تاریخ انتشار۲۹ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۹:۲۳
کد مطلب : 169295
شیخ عیسی قاسم:

ایجاد وحشت و فریب نمی تواند به حل مشکلات بحرین بحرین کمک کند

آیت الله عیسی قاسم با اشاره به اینکه ایجاد وحشت، فریب و شایعه های گمراه نمی تواند به حل مشکلات کشور کمک کند، گفت: کسی که خواهان راه حل باشد به اجبار و خشونت متوسل نمی شود، هیچ راه حلی با حیله گری و نیرنگ به دست نمی آید.
ایجاد وحشت و فریب نمی تواند به حل مشکلات بحرین بحرین کمک کند
به گزارش خبرگزاری تقریب (تنا) به نقل از صدای منامه؛ آیت الله شیخ عیسی قاسم رهبر شیعیان بحرین در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر دراز که در مسجد امام صادق(ع) برگزار شد اظهار داشت: طرحی که رضایت مردم را مدنظر نداشته باشد به عنوان راه حلی کارآمد مطرح نمی شود و بقای وضعیت موجود موجب بحرانی تر شدن اوضاع است.

وی بر لزوم صداقت در طرح راه حل مشکلات کشور تأکید کرد و گفت: کسی که درصدد حل مشکلات کشور است باید از جبر و اکراه و نیرنگ به شدت خودداری ورزد. هر راه حلی که مورد رضایت ملت نباشد، محکوم به شکست است.

وی افزود: ایجاد وحشت و و فریب و شایعه های گمراه نمی تواند به حل مشکلات کشور کمک کند. انتخاباتی که به فراری شدن نامزد و رأی دهنده منجر شود نیز هیچ فایده ای ندارد و تنها به فشار علیه مردم می انجامد.

آیت الله عیسی قاسم با اشاره به رسانه ای بودن طرح های نظام برای پایان بحران، تصریح کرد: مردم نظر و دیدگاه هر فرد مشهوری را نمی پذیرند چرا که ملت به اوج هوشیاری سیاسی در این زمینه رسیده است.

وی بر لزوم برگزاری انتخابات عادلانه تأکید کرد و ادامه داد: همگان در انتظار برگزاری انتخاباتی عادلانه و تصحیح کننده اشتباهات گذشته هستند، انتخاباتی که نتایج مثبت آن از سوی پارلمان لغو نشود. اما برگزاری انتخابات در برهه کنونی نمی تواند مردم را به سوی صندوق های رای سوق دهد.

خطیب جمعه شهر دراز با اشاره به پایبندی ملت بحرین به هویت اسلامی، خاطر نشان ساخت: بحرین بر اسلام، شرافت ملت و کرامت کشور تأکید دارد. بحرین کشور ایمان و تاریخ پاک و عفت و محافظت از ناموس است.

آیت الله عیسی قاسم افزود: ملت از سیاستی که تاریخ شرم آوری برای بحرین رقم بزند به شدت بیزار است. دولت در چنین وضعی نمی تواند سر خود را برافراشته، مدعی دستاورد شود، به تکبر ادامه دهد و از عقاب الهی فرار کند.
https://taghribnews.com/vdcjhheviuqem8z.fsfu.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی