تاریخ انتشار۱۱ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۲۱:۵۴
کد مطلب : 167891

پاکسازی "سلیمان بیک" عراق از حضور داعش

شهر سلیمان بیک طی یک عملیات بزرگ و موفقیت آمیز نیروهای عراقی، از حضور تروریستهای داعش و همپیمانان آنان به طور کامل پاکسازی شد.
پاکسازی "سلیمان بیک" عراق از حضور داعش
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، شبکه "الانوار ۲" به نقل از یک منبع نظامی اعلام کرد: نیروهای عراقی با مشارکت نیروهای داوطلب مردمی توانستند منطقه "سلیمان بیک" را از تروریستها پاکسازی کنند.

این عملیات بعد از آن انجام شد که ارتش عراق بر نیمی از این شهر مسلط شد و شروع به خنثی کردن مین های کار گذارده شده در راههای منتهی به "سلیمان بیک" و در منازل کرد. این مین ها با هدف جلوگیری از پیشروی نیروهای ارتش عراق در اماکن مذکور کار گذارده شده بودند.

منبع نظامی مذکور همچنین خاطر نشان کرد: نیروهای ویژه عراقی توانستند در برقراری امنیت دو جاده منتهی به سلیمان بیک از دو طرف "آمرلی" و "طوز" به موفقیت برسند. طی این عملیات در این منطقه ۳۲ تروریست داعش و همپیمانانشان از هواداران رژیم سابق بعث به هلاکت رسیدند.

این منبع در ادامه افزود: همچنین ۸ تروریست چچنی طی عملیات پاکسازی سلیمان بیک کشته شدند. علاوه بر این ، حدود ۳۰ تن دیگر از این تروریستها خود را تسلیم کردند.

شایان ذکر است که عملیات پاکسازی سلیمان بیک از تروریستهای داعش، دومین عملیات بزرگ نیروهای عراقی بعد از آزاد سازی "آمرلی" به شمار می رود که دقیقا ۲۴ ساعت بعد از آن صورت گرفت.

https://taghribnews.com/vdcjhaevvuqemoz.fsfu.html
مرجع : اسلام تایمز
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی