تاریخ انتشار۱۶ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۰۶
کد مطلب : 297897
//ویژه کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی//(182)

انتخاب قدس به عنوان پایتخت اسراییل تهاجم علیه امت اسلامی است/مشکل اصلی در جهان اسلام ناهماهنگی سیاسی است

نماینده پارلمان غنا انتخاب شهر قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی را از سوی آمریکا محکوم کرد و گفت: این حرکت تهاجم علیه امت اسلامی است.
انتخاب قدس به عنوان پایتخت اسراییل تهاجم علیه امت اسلامی است/مشکل اصلی در جهان اسلام ناهماهنگی سیاسی است
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، عبدالمحمد مبارک در مراسم اختتامیه سی و یکمین کنفرانس بین المللی وحدت اظهار کرد: بسیار خرسندیم که این کنفرانس نتایج بسیار خوبی به دنبال داشته است و پیام هایی که از سوی رهبر معظم ایران و رئیس جمهوری در خصوص داعش و توطئه های جبهه استکبار در جریان این کنفرانس مطرح شد مسیر را برای آشنایی ما با توطئه های دشمنان هموار کرد.

وی افزود: ما از نزدیک ایران پیشرفته و متحد را مشاهده کردیم و برایمان اثبات شد که تمامی تبلیغات رسانه های غربی علیه جمهوری اسلامی ایران کاملا کذب است.

نماینده پارلمان غنا در بخش دیگری از سخنان خود با محکوم کردن اقدام دولت آمریکا در انتقال سفارت به شهر قدس و به رسمیت شناساندن این شهر به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی اظهار کرد: این اقدام آمریکایی ها تهاجم علیه امت اسلامی است و کشورهای خودباخته ای همچون عربستان سعودی که خود راه همراه توطئه های آمریکا و رژیم صیهونیستی کرده اند باید از این مسیر منحرف به جمع امت اسلامی برگردند و با این توطئه صهیونیستی مقابله کنند.

عبدالمحمد مبارک خاطرنشان کرد: مشکل اصلی جهان اسلام ناهماهنگی در حوزه سیاسی است و این مشکل سیاسی زمینه ساز مشکلات بسیاری در جهان اسلام شده است.

وی افزود: ما باید به دنبال راه حل برای رفع این مشکل باشیم و در برابر توطئه رسانه ای و تبلیغاتی دشمنان اسلام ایستادگی کنیم و با تقویت رسانه ها و شبکه های جهان اسلام به مقابله با توطئه های دشمنان بپردازیم.

نماینده پارلمان غنا اظهار داشت: علاوه بر تقویت رسانه ها باید در حوزه علم و فناوری نیز به تلاشی ویژه همت گماریم و با افزایش بودجه های پژوهشی در راستای خودکفایی جهان اسلام در عرصه تولید و صنعت و تکنولوژی قدم های عملی برداریم.

عبدالمحمد مبارک افزود: علما و روحانیون جهان اسلام نیز باید با تقویت ارتباطات دینی راه را برای روشنگری و انتقال تجربیات روشنگرانه هموار کنند و بدون شک برگزاری کنفرانس وحدت و دیگر برنامه های مرتبط با این موضوع می تواند نقش بسزایی در رفع مشکلات جهان اسلام داشته باشد.

وی همچنین خواستار تشکیل نیروی دفاعی، نیروی اطلاعاتی و بانک مرکزی مشترک بین کشورهای اسلامی شد و خواستار لغو روادید در بین کشورهای اسلامی شد.
 
https://taghribnews.com/vdcjhae8auqehoz.fsfu.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی